کد خبر: ۲۱۳۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱

شکست پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در یک بازی پرگل

پرسپولیس در یک بازی دوستانه مقابل ذوب‌آهن شکست خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) در یک بازی دوستانه در ورزشگاه درفشی‌فر مقابل ذوب‌آهن قرار گرفت و در پایان با نتیجه 3 بر2 از این تیم شکست خورد.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب نیلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، میثم حسینی، حمیدرضا علی‌عسگر، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری، قاسم دهنوی، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی و سیدمهدی سیدصالحی وارد زمین شد.

در نیمه دوم، رضا محمدی به جای نیلسون، امیر عابدزاده به جای رضا محمدی، مارکو سپانوویچ به جای قاسم دهنوی، محمد عباس‌زاده به جای سیدصالحی و یونس شاکری به جای غلامرضا رضایی وارد زمین شدند.

گل‌های پرسپولیس را هادی نوروزی (18) و محمد عباس‌زاده (70) به ثمر رساندند. برای ذوب‌آهن هم قاسم حدادی‌فر (13)، روح‌الله عرب (43) و احسان پهلوان (89) به ثمر رساندند.

برای ذوب‌آهن میلان، مهدی رجب‌زاده، سپهر حیدری، علیرضا محمد، قاسم حدادی‌فر، محسن بیاتی‌نیا، میلاد زنیدپور زنیدپور، محمد صلصالی، هادی تامینی، اویس کردجهان و روح‌الله عرب بازی می‌کردند.

آذری مدیرعامل ذوب‌آهن و سعدمحمدی مدیرکارخانجات ذوب‌آهن با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر از امکانات این ورزشگاه بازدید کردند و مورد استقبال رویانیان و سایر مسوولان پرسپولیس قرار گرفتند. در بدو ورود آنها به زمین یک گوسفند هم قربانی شد.

علی دایی در این بازی برخلاف بازی‌های تدارکاتی گذشته، از روی نیمکت بلند می‌شد و برخی مواقع با حساسیت کار شاگردانش را دنبال می‌کرد.

سوت‌های داور بازی بعضی مواقع به سمت پرسپولیس چرخش داشت که این باعث اعتراض بازیکنان ذوب‌آهن شده بود.

محسن بنگر هم در دقیقه 89 با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد.

در این بازی پرسپولیس ملی‌پوشان خود و علیرضا حقیقی را در اختیار نداشت. دروازه‌بان پرسپولیس به کازان رفته است و زمزمه‌هایی درباره جدایی او در نیم‌فصل به گوش می‌رسد.

به گزارش ایسنا؛ کریم باقری هم به دلیل حضور در کلاس مربیگری مدرک C در این بازی غایب بود.

حدود 100 هوادار این بازی را از نزدیک تماشا کردند. آنها بعد از بازی سرمربی و بازیکنان تیم خود را تشویق کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین