کد خبر: ۲۱۳۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

هیأت رییسه چهار کمیسیون شورای شهر تهران تعیین شد

یک عضو شورای شهر تهران از تعیین هیأت رییسه کمیسیون‌های شهرسازی و معماری، ‌عمران و حمل و نقل، سلامت و خدمات شهری و نظارت و حقوقی شورای شهرتهران مشخص شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ولی‌الله شجاع پوریان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: درکمیسیون عمران و حمل و نقل «احمد دنیامالی به عنوان رییس و اسماعیل دوستی نایب رییس»، در کمیسیون سلامت و خدمات شهری «رحمت الله حافظی به عنوان رییس و محمد حقانی نایب رییس»، در کمیسیون شهرسازی و معماری «محمد سالاری به عنوان رییس و محمد مهدی تندگویان نایب رییس» و در کمیسیون امور نظارت و حقوقی «پرویز سروری و عباس جدیدی» به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس انتخاب شدند.

وی افزود: انتخاب هیأت رییسه دو کمیسیون برنامه و بودجه و فرهنگی شورای شهر تهران به دلیل مسافرت برخی اعضا به اوایل هفته آینده موکول شده است.

شجاع پوریان درباره اولویت پروژه‌های تهران و بازدید اعضای شورا از پروژه‌های مختلف در پایتخت گفت: تا کنون به دلیل افزایش کمیسیون‌ها و انتخاب هیأت رییسه آنها و حل مشکلات در بخش ساماندهی و استقرار این کمیسیون‌ها در دفاترشان بیشتر وقت اعضای شورا به کارهای مقدماتی گذشت، بنابراین تا کنون اعضای شورا بازدید عمومی از پروژه‌های شهر تهران نداشته‌اند.

وی ادامه داد: البته به شکل انفرادی برخی از همکاران در پروژه‌های مختلف حضور پیدا کرده‌اند مثل حادثه ریزش در خیابان ایران زمین که تعدادی از اعضای شورا از محل بازدید کردند.

شجاع پوریان با اشاره به حضور شهردار تهران در جلسات شورای شهر تهران گفت: آقای قالیباف غالبا در جلسات شورا شرکت می‌کنند و به خصوص یکی ، دو ساعت اول جلسات گاهی شهردار و یا معاونین شهردار گزارش می‌دهند و برخی مسائل مهم و فوری که به نظر اعضای شورا می‌رسد در چنین جلساتی به شهردار تهران منتقل می‌شود تا این موارد خیلی معطل نامه نگاری‌ها و روال‌های اداری نشوند.

وی در مور اولویت پروژه‌های پایتخت گفت: به نظر من افتتاح خط 3 مترو و پروژه طبقاتی بزرگراه صدر از اولویت‌های شهر تهران است که امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین