کد خبر: ۲۱۴۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶

محسنی‌اژه‌ای: قرار نیست موسوی و کروبی در اعیاد قربان و غدیر آزاد شوند

... سخنگوی قوه قضاییه گفت که گمانه‌زنی‌ها درباره آزادی موسوی و کروبی در اعیاد پیش رو اشتباه است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا گمانه‌زنی‌ها درباره آزادی موسوی و کروبی در اعیاد پیش رو صحیح است؟، گفت: این گمانه‌زنی‌ها درست نیست و هیچ اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

وی گفت: ما در مورد زندانیان به مناسبت‌های مختلف عفو داریم و چون متهمان امنیتی و فتنه عفو گرفته‌اند، در عید قربان و غدیر هیچ عفوی در این خصوص نداریم.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: البته راجع به سایر زندانیان در این ایام عفو خواهیم داشت، ولی عفو امنیتی نداریم.

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه تمام صفحات فیسبوک منتسب به مسئولان جعلی هستند و آیا استفاده از فیلترشکن می‌تواند جرم باشد یا خیر؟ گفت: از فردی که در این رابطه دستگیر شده تحقیق به عمل آمده و مشخص شده که ساختن صفحه برای پنج وزیر و یک غیر وزیر کار او بوده است، اما اینکه بقیه صفحات غیرواقعی هستند یا خیر مشخص نیست و اینکه بعضی افراد از قبل صفحه داشته‌اند یا نه مساله دیگری است.

وی درباره صراحت نداشتن قانون در رابطه با استفاده از فیلترشکن، گفت: ما یک قانون خاص و یک قانون عام داریم. قانون عام نمی‌تواند تمام مصادیق را عنوان کند، ولی باید توجه داشته باشیم که اگر یک دستگاه ذی‌صلاح ولو به اشتباه حکم پلمب جایی را صادر کند تا زمانی که حکم رفع پلمب صادر نشود کسی نمی‌تواند از خودش اجتهاد کند.

ادامه دارد ...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین