کد خبر: ۲۱۴۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

قلعه‌نویی: مطمئنم سالم و پاک کار کرده‌ام

سرمربی تیم استقلال گفت: بسیار خوشحال می‌شوم وقتی افرادی نظیر علیپور درباره من صحبت می‌کنند برای آنکه نشان می‌دهد سالم و پاک کار می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امیر قلعه‌نویی بعد از دیدار تدارکاتی تیمش با نفتون در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اظهارات علیپور که از رسیدگی به شکایات و ابهام‌ها درباره سرمربی استقلال خبر داده بود، تاکید کرد: بهتر است به این موضوع رسیدگی کنند چرا که بسیار خوشحال می‌شوم. زمانی که شکایتی انجام می‌شود مرجع قانون است و حق دارد برخورد کند. من هم اطمینان دارم که سالم کار کرده‌ام و بسیار شاد می‌شوم وقتی این قبیل افراد درباره من صحبت می‌کنند برای آنکه نشان می‌دهد من سالم و پاک کار می‌کنم.

وی درباره بازی امروز تیمش مقابل نفتون تصریح کرد: طبیعی بود که ما با یک تیم نصفه و نیمه ناچار شویم از بازیکنان جوان و امید خود استفاده کنیم.

سرمربی استقلال درباره حضور بازیکنان جوانی چون باصفا و همینطور بازیکنانی همچون حقی در این بازی تاکید کرد: این افراد تیم پشتیبانی ما هستند. باصفا مصاحبه‌ای انجام داده که نباید این کار را می‌کرد اما به هر حال آنها تیم پشتیبانی ما به حساب می‌آیند و باید آماده باشند. باصفا یک بازیکن آینده‌دار است اما در آن حد نیست که مشکلات ما را حل کند.

قلعه‌نویی درباره شرایط تیمش برای بازی مقابل نفت تهران آن هم با توجه به حضور بازیکنان این تیم در تیم ملی اظهار داشت: تیم ما اکنون به 4 قسمت تقسیم شده است. یک گروه در تیم ملی هستند، یک گروه بازیکنان مصدم، یک گروه در تیم زیر 22 سال و یک گروه هم همین بازیکنانی که امروز در تمرین حضور داشتند. دیگر خودتان می‌توانید وضعیت را مشاهده کنید. امروز از بعضی از بازیکنان راضی بودم و از بعضی دیگر راضی نیستم.

سرمربی استقلال درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنانی چون کعبی در فهرست خرید او قرار دارند و یا بازیکنانی چون عابدینی، نیکبخت‌واحدی و برهانی در فهرست مازاد، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ فهرستی درباره بازیکنان مورد نیاز یا مازاد خود به باشگاه نداده‌ام. در نهایت قصد جذب یک هافبک بازیساز خارجی و شاید یک دفاع راست را داشته باشیم البته در نیم‌فصل جابجایی بازیکنان طبق قانون اشکالی ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین