کد خبر: ۲۱۴۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶

جزییات قتل دختر 4 ماهه توسط پدرش

رییس پلیس آگاهی استان یزد جزییات جنایت هولناک مرگ دختر بچه چهارماهه توسط پدر معتادش را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ علیرضا خالقی در تشریح جزییات مرگ دختر چهارماهه توسط پدر معتادش گفت: در پی اعلام موضوع فوت مشکوک دختر چهار ماهه از طریق مسئولان بیمارستان به کلانتری 12 قائم یزد رسیدگی به این موضوع در 14 مهرماه امسال در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران کلانتری در بیمارستان،‌ آنان آثار کبودی،‌ شکستگی گردن و لگن را روی جسم این دختربچه چهار ماهه مشاهده کردند، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

خالقی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی و انجام تحقیقات مقدماتی و اخذ اظهارات والدین این دختربچه، احتمال وقوع جنایت قوت گرفت گفت: به همین دلیل با هماهنگی قاضی پرونده پدر ومادر این طفل چهار ماهه برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس دلالت داده شدند.

رییس پلیس آگاهی یزد با بیان اینکه مادر 29 ساله این فرزند به نام (س) با حضور در مقر پلیس صراحتا پرده از جنایت شوهرش به نام (و) برداشت، گفت: با راهنمایی مادر مقتوله، پدر این طفل مورد بازجویی قرار گرفت. وی ضمن قبول بزه انتسابی پرده از راز جنایت هولناکش برداشت.

خالقی گفت: متهم به قتل در اعترافاتش عنوان داشت که اعتیاد به مواد روان گردان دارد و در روز حادثه مواد مصرف نکرده و برای بازی‌کردن دختر چهار ماهه را از همسرش گرفته و در حال بازی‌کردن با بچه بوده که یک دفعه دخترش شروع به گریه کردن می‌کند.

وی افزود: این پدر که متهم به قتل کودک چهارماهه‌اش است در تشریح جزییات این جنایت گفت: با صدای گریه دختربچه حالت عصبی به او دست داده و برای اینکه صدای گریه دخترش از اتاق بیرون نرود، دستمال کاغذیی‌ را داخل دهان او برده و چند سیلی به صورت این کودک می‌زند و سینه‌اش را هم فشار می‌دهد تا اینکه سرانجام آب‌های زردرنگ از دهان و بینی او بیرون زده و تا این طفل را به بیمارستان برساند، جان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، خالقی با بیان اینکه علت قتل اعتیاد پدر به موادمخدر از نوع روان‌گردان است، گفت: سرانجام متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین