کد خبر: ۲۱۵۰۸۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

برگزاری رفراندم علمی درباره ماموريت‌های سازمان مديريت

معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئیس جمهور از نظرخواهی از نخبگان و انديشمندان در خصوص ماموريت‌هاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور گفت: همفكري و همكاري نخبگان و انديشمندان كشور براي تحقق توسعه پايدار ضروري است.

به گزارش آفتاب به نقل از مهر؛ جمشید اثنی عشری ضمن تاكيد بر این مطلب گفت: با اين نگاه، از تمامي انديشمندان، صاحب نظران و دلسوزاني كه دغدغه اعتلاي نظام و توسعه پايدار كشور را دارند براي مشاركت و همفكري در اين زمينه دعوت مي‌كنيم.

وی تصريح كرد: تشكيل سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، حاصل جمع دو معاونت رئيس جمهور در ساختاري واحد است كه شان كارشناسي اين سازمان بر شان بودجه ريزي‌اش غلبه خواهد داشت.

اثنی عشری، چابك بودن، دانش محوري، تقويت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف سازمان برنامه و بودجه و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور در سالهاي گذشته را از جمله وي‍ژگي‌هاي سازمان نوبنياد دانست و تاكيد كرد:  نقشه راه براي حركت در اين مسير، اجراي دقيق سياست‌هاي كلي نظام اداري، ابلاغي مقام معظم رهبري و سند چشم انداز ايران 1404 است و انتظار داريم در اين برهه كه فرصت طلايي تاسيس ساختاري محكم و كارشناسي شده براي سياست گذاري، راهبري و پايش موثر توسعه در كشور ايجاد شده، همه انديشمندان و صاحبان تجربه و نظر، با انتقال نظريات و پيشنهادهايشان، رسالت ملي خود را ايفا كنند.

وی گفت: تمامي ديدگاه‌هاي دريافتي را مغتنم و ارزشمند مي‌دانيم و از آنها در برنامه‌ها و سياست‌هاي در دست تدوين سازمان در شرف تاسيس بهره خواهيم برد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور بر ضرورت استفاده بهينه صاحب نظران از فضاي تعاملي ايجاد شده در آستانه شكل گيري سازمان جديد تاكيد كرد و اظهارداشت: به اين منظور از انديشمندان، صاحب نظران، استادان دانشگاه‌ها، خبرگان و متخصصان مديريتي و اقتصادي، مديران و فعالان نظام اداري دعوت مي‌شود توصيه ها، پيشنهادها و ديدگاه هاي خود را به مركز روابط عمومي و اطلاع رساني معاونت به نشاني الكترونيكي pr@mdhc.ir  ارسال کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین