کد خبر: ۲۱۵۵۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

سفرهای استانی دولت روحانی از ده آبان کلید می‌خورد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه اعتماد نوشت:

حسن روحانی برای آغاز سفر‌های استانی به دولتمردان و وزرای کابینه آماده باش داد، این سفر‌ها قرار است از 10 آبان ماه کلید بخورد.

80 روزی می‌شود که حسن روحانی در راس کابینه یازدهم زمام امور اجرایی کشور را در دست گرفته و دولتمردانش هم به‌شدت در تکاپویند تا نخستین وعده‌شان یعنی گزارش صد روزگی عملکرد دولت یازدهم از عملکرد موثر دولت در حوزهای اقتصادی و دپیلماسی ایران در پرونده هسته‌یی را به مردم ارائه دهند. در لابه لای برنامه فشرده کابینه یازدهم برای به سامان رساندن این وعده‌شان شنیده می‌شود که دولتمردان برای استارت زدن سفر‌های استانی دولت یازدهم از سوی روحانی آماده‌باش گرفته‌‌اند و به‌شدت مشغول تدوین راهکارهایشان برای حفظ اعتماد مردم هستند و می‌خواهند بدون هیچ واسطه‌یی از دستاوردهای سه ماه دولت و موانع برسر راه شان سخن بگویند. آن‌طور که محمد شریعتمداری، معاون اجرایی دولت وعده داده قرار است این سفرها با آرایش و نگرشی ویژه آغاز شود و آن‌گونه که وی تاکید می‌کند جنس این سفرها از لحاظ کمی و کیفی بسیار با سفرهای احمدی‌نژاد و دوستانش متفاوت خواهد بود.

هر چند که شریعتمداری عزم آن دارد که در یک نشست خبری با خبرنگاران از چند و چون این سفر‌ها سخن بگوید اما سفرهای استانی دولت روحانی از ده آبان کلید می‌خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین