کد خبر: ۲۲۱۵۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۹

در برنامه نود چه گذشت؟

من دوست دارم ایران در گروهی باشد که بتوانیم صعود کنیم. از طرفی دوست دارم یک تیم خیلی خوب در گروه ما باشد که بتوانیم محکی جدی بخوریم. اما در مجموع همگروهی با بلژیک یا سوئیس به نظرم برای ایران بهتر است./ من از کودکی یکی از آرزوهایم این بود که علی کریمی را از نزدیک ببینم. بالاخره دنیا جوری چرخید که من فوتبالیست شدم و با علی کریمی در تراکتورسازی همبازی شدم و این برای من یک افتخار است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش فردا، برنامه نود طبق روال هر هفته خود بار دیگر دوشنبه شب روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و تا بامداد روز سه شنبه نیز به طول انجامید. در برنامه این هفته عادل فردوسی پور به بررسی بازی های هفته اول از دور برگشت رقابت های لیگ برتر پرداخت و با دو تن از لژیونرهای موفق ملی پوش کشورمان نیز به صورت تصویری به گفتگو با پرداخت.  
 
سفر استانی دوربین نود به استان گلستان
 
دوربین برنامه نود این بار و در ادامه روند سفرهای استانی خود سراغ جوانان استان گلستان و وضعیت فوتبال در این منطقه از کشور رفت.  
نکته قابل توجه در خصوص این سفر فعالیت تیم ساحلی این استان در لیگ برتر در شرایطی بود که نه بازیکنان و نه مربی این تیم هیچ پولی دریافت نمی کنند و فقط برای دل خودشان بازی می کنند.  
تیم فوتبال بانوان این استان نیز در لیگ برتر بانوان حضور دارد و بانوان فوتبالیست گلستانی از وضعیت مالی موجود نیز گلایه کردند.  
گزارشگر برنامه نود در پایان سفر دو روزه خود به گلستان سراغ ترکمن های این منطقه رفت و تصاویری از مسابقات اسب سواری که با حساسیت بسیار بالایی پیگیری می شد،‌ ضبط کرد.  
 
سردارآزمون: وقتی به تیم ملی دعوت شدم گریه کردم
 
لژیونر گلستانی فوتبال کشورمان در گفتگو با عادل فردوسی پور در خصوص وضعیت خود در روسیه اظهار داشت: پدر و مادرم هم در روسیه کنارم هستم و انشالله بعد از بازی با لوکوموتیو به ایران بازمی گردیم و یک ماه رقابت ها تعطیل خواهد شد.  
سردار آزمون در خصوص ماجرای دعوت نشدنش به تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی اخیر تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر تمام تلاش خودم را می کنم تا بتوانم خودم را به تیم ملی ثابت کنم. دنبال کارهای پاسپورت خودم بودم که در مسکو شنیدم به تیم ملی دعوت نشدم و خیلی ناراحت شدم و چون بچه احساسی هستم و در خیابان های مسکو گریه کردم.  
مجری برنامه نود در بخش پایانی گفتگو با آزمون از او در خصوص کوتاه کردن موهایش و شباهت خاصش به یک شخصیت کارتونی سخن گفت. سردار آزمون نیز در پاسخ گفت: یک بار خودم هم در اینترنت نام علی بابا را سرچ کردم و دیدم که اولین عکسی که در اینترنت می آید عکس من است.

ماجرای خر و پف و مشکلات یک ملی پوش
 
دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مهمان برنامه نود بود. وی در خصوص آغاز فوتبال خود اظهار داشت: فوتبالم را از جنوبی ترین منطقه های تهران آغاز کردم و در دوران کودکی سختی های بسیاری کشیدم. ما جزو خانواده های آسیب پذیر جامعه بودیم و حالا زمان آن رسیده که زحمات پدر و مادرم را جبران کنم. حتی تا همین چند سال پیش  و زمانی که صبای قم چهارم شد هم با مترو به تمرینات می رفتم.  
حامد لک گفت: همواره سعی کردم که از حاشیه دور باشم و الان هم اگر با این سن و سال توانسته ام موفق باشم به خاطر همین دوری از حاشیه بوده است.  
وی همچنین خاطر نشان کرد: حتما به اروپا فکر می کنم اما حالا رقابت برای رسیدن به جام جهانی خیلی سخت شده است. همه بازیکنان در تمام پست ها هم تلاش خودشان را گذاشته اند تا بتوانند به جام جهانی برسند.  
بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز گفت: من از کودکی یکی از آرزوهایم این بود که علی کریمی را از نزدیک ببینم. بالاخره دنیا جوری چرخید که من فوتبالیست شدم و با علی کریمی در تراکتورسازی همبازی شدم و این برای من یک افتخار است.  
لک در خصوص ماجرای خر و پف کردنش در موقع خواب و مشکلاتش در اردوهای تیم ملی عنوان کرد:‌ تنها بازیکنی که در اردوها می توانست من را تحمل کند نژاد فلاح بازیکن تیم صبای قم بود. در حال حاضر هم در اردوهای تیم ملی مشکل با هم اتاقی هایم دارم. نژاد فلاح هم به خاطر اینکه خودش خر و پف می کرد با من هم اتاق شد.  
 
جهانبخش: امیدوارم با سوئیس یا بلژیک همگروه شویم
 
لژیونر ایرانی شاغل در لیگ هلند که در هفته گذشته در یک دیدار حساس در لیگ هلند 2 گل به ثمر رساند، در گفتگو با عادل فردوسی پور اظهار داشت: واقعا خوشحال شدم که گل زدن من باعث شد که در کشورم همه خوشحال شدند و از خوشحالی مردم خوشحالم.  
علیرضا جهانبخش عنوان کرد: برای ورود به هلند خیلی مشورت کردم و با کسانی که این مراحل را گذرانده بودند مشورت کردم. اوایل خیلی برایم سخت بود اما با گذشت زمان توانستم به همه چیز عادت کنم. رسیدن به تیم ملی هم برای من جای افتخار داشت.  
وی در خصوص 2 گل زیبایش در لیگ هلند گفت: گل هایی که زدم زحمتی بود که هم بازی هایم کشیدم و خوشحالم که باعث افتخار برای کشورم شدم. اما من معتقدم بازیکنان بسیاری از کشور ما می توانند در اروپا حضور داشته باشند و بازی کنند.
ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: من دوست دارم ایران در گروهی باشد که بتوانیم صعود کنیم. از طرفی دوست دارم یک تیم خیلی خوب در گروه ما باشد که بتوانیم محکی جدی بخوریم. اما در مجموع همگروهی با بلژیک یا سوئیس به نظرم برای ایران بهتر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین