کد خبر: ۲۲۸۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳

هشدار پليس به خريداران پيامکي زمين در شمال

رئيس پليس مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي گفت: به شهروندان در خصوص خريد و فروش زمين در شمال کشور که از طريق پيامک ارسال مي‌شود، هشدار مي‌دهيم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ابتکار، سرهنگ فريدون رهبريان اظهار داشت: اخيرا پيامکهايي در قالب فروش زمين، ويلا و املاک در شمال کشور براي هموطنان ارسال مي‌شود در اين پيامکها ادعا مي‌شود ويلا و زمين به صورت اقساط و با قيمت اندک فروخته مي‌شود.

 خوشبختانه تاکنون هيچ شکايتي در اين زمينه مبني بر کلاهبرداري در استان مازندران ثبت نشده است اما به شهروندان هشدار مي‌دهيم که ممکن است اين قبيل زمينها همزمان به چند نفر فروخته شود.

وي ادامه داد: افرادي که قصد خريد زمين از طريق اين پيامکها را دارند بهتر است قبل از هرگونه نقل و انتقال وجه اسناد را از طريق مراکز رسمي استعلام کنند و از اصالت سند مطمئن شوند.

رئيس پليس مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي با اعلام اينکه پرونده‌هاي تشکيل شده در خصوص شکايت از فالگيران نزديک به صفر است تاکيد کرد: خوشبختانه با اطلاع رساني‌هاي به موقع شاهد کاهش تشکيل پرونده در خصوص فالگيري و کلاهبرداري هستيم.

 وي با هشدار نسبت به کلاهبرداري در قالب اخذ وجه براي ارايه سبد کالايي گفت: شهروندان بايد در مقابل تماسهايي که احتمال دارد با آنها گرفته شود و براي ارايه سبد کالايي دولت پول از آنها بخواهند هوشيار باشند چرا که اين تماسها کلاهبرداري تلفني است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین