کد خبر: ۲۲۹۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷

محاکمه عاملان جنایت به خاطر هیچ!

دو پسر نوجوان که در جریان درگیری خیابانی مرتکب قتل شده بودند، در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در این پرونده دو پسر نوجوان متهم هستند در یک درگیری خیابانی مرتکب قتل شده اند.

13شهریور ماه امسال مأموران پلیس آگاهی در جریان یک درگیری مرگبار در نسیم شهر قرار گرفتند، در ادامه تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه شده و با جسد علی در حالی که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود روبرو شدند، بررسی های مقدماتی نشان می داد زمان حادثه علی همراه پسرعمه اش سوار بر ماشین در حال عبور از خیابان بودند که متهم ردیف اول به نام علیرضا و همدستش مهدی سد راه آن ها شده و این آغاز درگیری آن ها با یکدیگر بود.

در ادامه نیز علیرضا با چاقویی که همراه داشت سه ضربه به سینه، کتف و بازوی علی وارد کرده و از محل متواری شده بود. کارآگاهان با تجسس های گسترده علیرضا را دستگیر کرده که متهم 17ساله به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد. با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست برای متهمان به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح امروز جلسه محاکمه در شعبه 113دادگاه کیفری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: با تجه به محتویات پرونده علیرضا متهم به مباشرت و مهدی متهم به معاونت در قتل علی هستند. با توجه به مدارک وجود در پرونده برای دو متهم درخواست مجازات قانونی را دارد.

در ادامه اولیای دم مقتول خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند. رئیس دادگاه به تفهیم اتهام علیرضا از او خواست به دفاع از خود بپردازد.

پسر نوجوان نیز با قبول اتهامش گفت: روز حادثه چاقو را در پارک پیدا کرده بودم و وقتی با مقتول درگیر شدیم نمی دانم  چرا به علی ضربه زدم. حالا هم از کار خود پشیمانم و اگر اولیای دم رضایت دهند تا آخر عمر غلام آن ها خواهم بود.

سپس مهدی در جایگاه قرار گرفت که با رد اتهامش گفت: من در این درگیری هیچ نقشی نداشتم به همین خاطر از صحنه قتل فرار نکردم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از آخرین دفاعایت متهمان قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین