کد خبر: ۲۳۰۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

تکذیب فوت یک نفر در صف توزیع سبد کالا در تهران

استاندار پایتخت گفت: هیچ مورد فوتی در صف توزیع سبد کالا در استان تهران گزارش نشده است و این موضوع فقط یک شایعه است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدحسین هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شایعاتی مبنی بر فوت پیرمرد 86 ساله در داخل صف توزیع سبد کالا درتهران منتشر شده که این موضوع از اساس تکذیب می شود و مرگ این فرد در صف توزیع سبد کالا اتفاق نیفتاده است.

**رییس پلیس پیشگیری تهران: فوت در صف سبد کالا را تایید نمی کنم

سرهنگ محسن خانچرلی نیز روز سه شنبه در نشست بررسی سبد کالا در محل استانداری با تکذیب خبر برخی رسانه ها در ارتباط با مرگ یک نفر در تهران به علت ازدحام جمعیت در صف دریافت سبد کالای حمایتی گفت: این موضوع صحت ندارد.

رییس پلیس پیشگیری تهران افزود: تا کنون بر اساس گزارش اورژانس و پزشکی قانونی تهران هیچ مورد فوتی در محل توزیع سبد کالای حمایتی اتفاق نیفتاده است.

سرهنگ خانچرلی ادامه داد: تشخیص اینکه فرد داخل صف بوده یا نبوده، قابل بررسی است و ما تایید نمی کنیم و تاکنون خانواده متوفی نیز این موضوع را تایید نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی رسانه ها گزارشی در ارتباط با فوت پیرمردی در تهرانسر منتشر کرده بودند اما این فرد نیز بر اساس اظهارات خانواده وی، در صف دریافت سبد کالا نمرده است.

**اقلام سبد کالا تامین شده مردم نگران نباشند


استاندار تهران در پاسخ به سووال خبرنگار ایرنا در عین حال به مشکلاتی که در حوزه توزیع سبد کالا در کشور و استان تهران وجود دارد اشاره کرد و گفت: مسئوولان پیگیر حل مشکلاتی هستند که در شبکه های توزیع سبد کالا وجود دارد و مردم از بابت تامین اقلام به هیچ وجه نگران نباشند.

مقام عالی استان به مردم توصیه کرد برای دریافت سبد کالا عجله نکنند، ذخایر کشور و استان برای ارائه سبد کالا کافی و حتی مازاد است و مردم تا پایان سال وقت دارند با آرامش خاطر به محل های توزیع سبد مراجعه کرده و کالای خود را دریافت کنند.

پیش از این اعلام شده بود که مشمولان 15 روز مهلت دارند تا سبد کالایی خود را دریافت کنند و این موضوع سبب ازدحام مردم برای دریافت سبد کالا در محل های توزیع شده بود.

مقدار سبد کالا برای هر خانوار 10 کیلو برنج، 2 عدد مرغ، 30 عدد تخم مرغ، بسته پنیر و 2 بطری روغن مایع اعلام شده است.

فروشگاه های تعاونی کارکنان دولت، تعاونی مصرف فرهنگیان، امکان، اتکا، رفاه و شهروند از جمله مراکز توزیع سبد کالا در کشور اعلام شده اند.

شاغلان ﻭ بازنشستگان دولت، شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح، کارگران مشمول قانون کار و قانون تأمین اجتماعی، روزنامه نگاران، خبرنگاران و هنرمندان به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشجویان متأهل به تشخیص وزارتخانه های ˈعلوم، تحقیقات و فناوریˈ و ˈبهداشت، درمان و آموزش پزشکیˈ و ˈدانشگاه آزاد اسلامیˈ، طلاب به تشخیص مرکز مدیریت حوزه های علمیه، سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سرپرستان خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از جمله گروه های هدف در اختصاص سبد کالا هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین