کد خبر: ۲۳۰۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶

دستور روحانی برای پرداخت خسارت برف

رییس جمهوری در جلسه هیات دولت روز چهارشنبه به دستگاه های اجرایی ماموریت داد خسارات وارده به دامداران، کشاورزان و مسکن مردم را برآورد نموده تا نسبت به تامین اعتبار و پرداخت آن از سوی دولت اقدام شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این جلسه ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، به بارندگی های اخیر در کشور اشاره کرد و آن را با توجه به شرایط کمبود آب و خشکسالی در سالهای متمادی، نعمت الهی دانست که همزمان با رحمت معنوی دهه مبارک فجر، ملت ایران را بهره مند ساخته است.

روحانی همچنین با اشاره به بارش کم سابقه برف در استان های مازندران و گیلان، ضمن قدردانی و تشکر از صبر و بردباری مردم و همراهی و همکاری با دستگاههای اجرایی، از ستاد مدیریت بحران، دستگاههای اجرایی، سازمان صدا و سیما، نیروهای بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران که با جدیت فراوان در جهت کاهش مشکلات مردم تلاش کردند نیز قدردانی کرد.

رییس جمهوری به دستگاههای اجرایی ماموریت داد خسارات وارده به دامداران، کشاورزان و مسکن مردم را برآورد نموده تا نسبت به تامین اعتبار و پرداخت آن از سوی دولت اقدام شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه با اشاره به شدت سرما و برودت هوا و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات برای هموطنان، مردم را به صرفه جویی در مصرف گاز و برق توصیه کرد.

در ادامه این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاههای اجرایی پس از بحث و بررسی، از سوی اعضای دولت به تصویب رسید.

بررسی و تصویب بخشی از لایحه جامع حمایت از حقوق مالکیت ادبی و هنری از جمله مصوبات امروز هیات وزیران بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین