کد خبر: ۲۳۰۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴

2 نفر قربانی قاتل خاموش این‌بار در بناب

بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن، مرد 50 ساله و کودک هفت ساله‌ای در شهر بناب جان خود را از دست دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «حبیب حسینقلی‌زاده»، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه آشنایان این دو نفر دیر متوجه مسمومیت آنها شدند، گفت: متأسفانه این افراد پیش از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس 115 جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه در هوای سرد و بادی مردم دمای بخاری‌ها را افزایش داده و همه‌ی منافذ را می‌بندند، گفت: این سبب افزایش غلظت منوکسیدکربن موجود در فضای خانه شده و مقداری از آن نیز توسط باد به داخل اتاق برگشته و سبب مسمومیت افراد حاضر در منزل می‌شود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش آمار مسمومیت با منوکسیدکربن در روزهای اخیر و در پی کاهش شدید دمای هوا، بر لزوم باز گذاشتن فضایی برای تبادل اکسیژن با خارج اتاق تاکید کرد و از مردم خواست نکات ایمنی مربوط به وسائل گازسوز را رعایت کنند.

حسینقلی‌زاده هم‌چنین از واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پیکان در جاده‌ی «تبریز- اهر» در مقابل پمپ بنزین تویقون خبر داد و گفت: در این سانحه راننده‌ی خودرو در دم جان خود را از دست داد.

وی بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه در جاده‌های یخ زده تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین