کد خبر: ۲۳۰۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴

وام اشتغالزايي ، روش جديد كلاهبرداران اينترنتي

جانشين انتظامي استان كرمانشاه از دستگيري كلاهبرداراني خبر داد كه با ايجاد وب‌سايت و معرفي خود به عنوان كارمندان وزارتخانه به بهانه پرداخت وام، مبالغ هنگفتي را از شهروندان كلاهبرداري مي‌كردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ عزيزي با اعلام اين خبر بيان داشت: شخصي با در دست داشتن شكواييه‌يي به پليس فتاي كرمانشاه مراجعه و اظهار داشت: با ديدن آگهي اينترنتي به عنوان پرداخت وام اشتغالزايي و زودبازده كه توسط افراد ناشناس درج شده بود و به جهت توسعه كارخانه ذوب ضايعات خود تصميم به تماس با درج‌كننده آگهي گرفتم كه پس از درخواست مدارك كارخانه، مبلغ 243 ميليون و 500 هزار ريال به بهانه‌هاي مختلف از قبيل تشكيل پرونده و غيره به حساب دو نفر كه ساكن تهران بودند واريز كردم.

 وي اضافه كرد: دو نفر كه خود را از مسوولان بلندپايه حراست يكي از وزارتخانه‌ها معرفي كردند حتي در يك مرحله جهت بازديد از كارخانه شاكي مراجعه و مبالغ بيشتري را از شاكي طلب كردند.

عزيزي گفت: كارشناسان پليس فتا با توجه به حساسيت موضوع و اينكه امكان دارد افراد ديگري نيز در دام كلاهبرداران گرفتار شوند بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

به گزارش اعتماد، وي با اشاره به دستگيري متهمان گفت: استعلامات از وزارتخانه مربوطه نشانگر جعلي بودن هويت متهمان بود لذا با كار علمي كارشناسان، استعلامات مختلف انجام شد. جانشين انتظامي استان در پايان يادآور شد: متهمان شناسايي ، دستگير و به بزه ارتكابي اقرار كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین