کد خبر: ۲۳۱۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸

2 کشته و 3 زخمی در تصادف پیکان و پژو

تصادف خونین در محور گردشگری سرعین سبب شد تا یک خودروی پرشیا در برخورد با پیکان مچاله شده و آسیبی کلی ببیند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این تصادف خونین که عصر امروز در سه راهی جاده اردبیل – سرعین رخ داد، بر اثر شدت برخورد دو دستگاه خودروی سواری پیکان و پرشیا دو نفر جان باخته و سه نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.

بعد از این تصادف خونین مأموران امدادی هلال احمر و اورژانس از نزدیک‌ترین پایگاه در محل حادثه حضور پیدا کرده و سه مصدوم این تصادف را به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل کردند تا به وضعیت آنها رسیدگی شود که براساس آخرین گزارش حال یکی از مصدومان وخیم اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پلیس راه محور اردبیل – سرعین در اظهار نظر اولیه خود اعلام کرده که علت اصلی این تصادف سبقت گرفتن سواری پیکان بدون رعایت فاصله عرضی بوده که سبب شده دو خودرو با هم برخورد کرده و از جاده منحرف و خودروی پرشیا به شدت آسیب ببیند.

محور اردبیل – سرعین که پیش از این از محورهای پرتردد و خطرناک بوده بعد از دو بانده شدن تا شهر گردشگری سرعین شاهد تصادفات بسیار کم بوده که این وضعیت رضایتمندی گردشگران را در سال‌های اخیر به دنبال داشته اما این حادثه نشان داد که بی‌احتیاطی و سبقت گرفتن بی‌مورد آسیب‌های جدی را به دنبال داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین