کد خبر: ۲۳۵۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳

توفان با سرعت 70 کیلومتر در ساعت زاهدان را درنوردید

: وزش باد شدید و توفان که از روز گذشته مناطق شمالی و مرکزی سیستان و بلوچستان را تحت تاثیر خود قرار داده است امروز با رسیدن به مرز 70 کیلومتر در ساعت زندگی روزمره بسیاری از شهروندان زاهدانی را مختل کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرعت توفان در شهر زاهدان صبح پنجشنبه به مرز 70 کیلومتر در ساعت رسید و علاوه بر شکستن تعدادی از درختان و شاخه های آنها در سطح شهر به دلیل افزایش گرد و غبارموجب اخلال در رفت و آمد شهروندان شد.

کارشناس پیش بینی سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان در همین رابطه در گفتگو با مهر اظهار داشت: سرعت وزش باد شدید که از شب گذشته مناطق مرکزی استان را تحت تاثیر خود قرار داده است تا پایان وقت امروز ادامه داشته و پیش بینی می شود به سرعت بیش از 100 کیلومتر در ساعات نیز برسد.

حسین علی حسین‌آبادی اظهار داشت: در حال حاضر سرعت توفان و وزش باد در شهر زاهدان به 70 کیلومتر در ساعت رسیده است و دید افقی را به کمتر از یک هزار متر کاهش داده است.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه وزش باد و توفان تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت افزود: از ابتدای هفته آینده از شدت وزش باد در نواحی مرکزی استان کاسته و بیشتر ساکنان استان شاهد بارندگی و پدیده رعد و برق خواهند بود.

وی برای شمال استان نیز از اواخر امشب رگبار باران و پدیده رعد و برق پیش‌بینی کرد و گفت: ساکنان منطقه سیستان در روز های پایانی این هفته شاهد بارش های پراکنده خواهند بود.

وی برای مناطق جنوبی استان نیز در روز های شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز رگبار باران و رعد و برق و پدیده تندباد پیش بینی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین