کد خبر: ۲۳۶۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲

تيراندازي خونين براي سرقت 110 گرم طلا

پسري كه براي سرقت 110 گرم اقدام به تيراندازي در طلافروشي كرده بود در كمتر از 30 دقيقه توسط عوامل كلانتري حسن‌آباد دستگير شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش اعتماد، ساعت 14 و 55 دقيقه، 25 اسفند‌ماه ماموران گشت انتظامي كلانتري 176 حسن آباد هنگام گشت زني در خيابان شهيد قمي بودند كه متوجه ازدحام مردم و در خواست كمك شهروندان از نيرو‌هاي پليس شدند.

ماموران در بررسي‌هاي پليسي پي بردند مردي جوان در حالي كه يك قبضه كلت كمري در دست داشت وارد طلافروشي آن منطقه شده و پس از تير اندازي و مجروح كردن صاحب طلافروشي از طريق پشت‌بام منازل فرار كرده است.

 به دليل حساسيت موضوع ماموران كلانتري وارد عمل شده و به تعقيب متهم ‌پرداختند و دقايقي بعد سارق مسلح را در وسط خيابان در حالي كه به سوي مردم هجوم برده بود، ديدند. او راننده يك دستگاه خودروي پرايد را مورد ضرب و شتم قرار داده و قصد سرقت خودرواش را داشت. در چنين شرايطي متهم دستگير و به كلانتري منتقل‌شد.

 همچنين ماموران در بازرسي متهم مقدار 110 گرم طلا، يك قبضه كلت كمري و 9 تير جنگي نيز از متهم كشف و ضبط كردند.

سرهنگ خليل شهبازي، سركلانتري نهم پليس پايتخت درباره اين پرونده گفت: متهم پس از انتقال به كلانتري ضمن تشكيل پرونده جهت تحقيقات بيشتر در اختيار پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین