کد خبر: ۲۳۶۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲

نعمت زاده: سال 93 از نتایج اجرایی شدن اقتصادمقاومتی بهره‌مند می‌شویم

وزير صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد در سال جديد با بهره‌گيري از تدبير و توان تخصصي و اجرايي در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي، سياست گذاري، تقويت صادرات غير نفتي، افزايش توليد، واگذاري امور به مردم مديريت و نظارت در بخش‌هاي صنعت، معدن و تجارت بتوان از نتايج اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي بهره‌مند شويم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام نوروزی محمدرضا نعمت زاده آمده است: نسيم جانبخش بهار همراه با نويد تغيير و دگرگوني و خرمي طبيعت و تجلي آيتي از آيات بي‌شمار و قدرت بي‌انتها و لايزال الهي بار ديگر به لطف بيكران خداوند متعال وزيدن گرفت. سال 1392 با تمامي فراز و فرودهايش را در حالي پشت سر مي‌گذاريم كه حضور پرشور مردم، حماسه سياسي را رقم زد و حماسه اقتصادي در آينه اقتصاد مقاومتي تبلور و در سال جديد تداوم خواهد يافت.

جايگاه مؤثر و حياتي وزارت صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد كشور پهناور ايران، وظايف همه ما را بيش از پيش در دستيابي به پيشرفت فراگير و توسعه پايدار، و كاهش ركود شديد موجود سنگين‌تر كرده است.

در سال جديد و در آزموني ديگر به منظور پاي‌بندي به منويات رهبر فرزانه انقلاب، پيروي از سياست‌هاي دولت يازدهم در خدمت هر چه بيشتر به ملت شريف و نجيب ايران اسلامي قرار گرفته‌ايم.

در بخشی از این پیام تصریح شده است: وزارت صنعت، معدن و تجارت اميدوار است در سال جديد با بهره‌گيري حداكثري از تدبير و توان تخصصي و اجرايي مديران و كاركنان خود در جاي جاي ميهن اسلامي در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي، سياست گذاري، تقويت صادرات غير نفتي، افزايش توليد، واگذاري امور به مردم مديريت و نظارت در بخش‌هاي صنعت، معدن و تجارت بتواند به حول و قوه‌الهي، مردم عزيزمان را از نتايج اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي بهره‌مند سازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین