کد خبر: ۲۴۲۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳

نمایندگان از پاسخ‌های فانی و فرجی‌دانا قانع نشدند

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخ به سوالات نمایندگان در این کمیسیون گفت: سوالات نمایندگان از فرجی دانا و فانی مطرح شد که دو نفر از سوال کنندگان قانع نشدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت السلام «علیرضا سلیمی» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا ادامه داد: در نشست امروز «قاسم جعفری» نماینده مردم بجنورد، «نادر قاضی پور» نماینده مردم ارومیه، حجت الاسلام سید«ناصر موسوی لارگانی» نماینده فلاورجان، «محمدرضا امیری کهنوج» نماینده کهنوج، «سیدمهدی موسوی نژاد» نماینده دشتستان و «محمد اربابی» نماینده ایرانشهر سوالاتی را از دو وزیر علوم و آموزش و پرورش پرسیدند.

وی درباره موضوعات سوال نمایندگان از وزرای مذکورگفت: سرانه مدارس، پرداخت پاداش بازنشستگان، اتفاقات رخ داده در برخی دانشگاه ها، نوسازی مدارس، انتخاب سلیقه ای سخنرانان در دانشگاه ها و انتصابات در آموزش و پرورش بخشی از سوالات نمایندگان بود.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، افزود: در نهایت پس از استماع پاسخ های وزرای آموزش و پرورش و علوم، حجت الاسلام «سیدناصر موسوی لارگانی» از پاسخ فانی و یکی دیگر از نمایندگان از پاسخ فرجی دانا قانع نشدند، اما قرار شد که نشست هایی میان وزراتخانه و سؤال کنندگان برای تأمین نظر این افراد برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین