کد خبر: ۲۴۴۸۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
تقدیر از سرلشگر فیروزآبادی

انصاری: امیدواریم شاهد تغییر اساسی در رویکرد رسانه ها نسبت به دولت باشیم

معاون پارلمانی رییس جمهور با قدردانی از سردار سرلشگر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل اظهارات اخیرش گفت: امیدواریم شاهد تغییر اساسی در رویکرد رسانه های عمومی به ویژه رسانه های منتسب به نیروهای مسلح نسبت به دولت باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «مجید انصاری» امروز (سه شنبه) در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از اقدام به جا و قاطع سرلشگر فیروزآبادی قدردانی می کنیم. ایشان مسائل مهمی را مطرح کردند که نیاز امروز فضای رسانه ای کشور است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره بر حفظ اخلاق، شرع و قانون در فضای رسانه ای و حمایت کلی از دولتی که با خلق حماسه سیاسی مردم روی کار آمده، تاکید داشته اند.

وی افزود: رییس جمهوری دارای سوابق بسیار درخشان در عرصه های مختلف بوده و با انتخاب ایشان امید و نشاطی در سراسر کشور و بین حامیان انقلاب اسلامی در جهان به وجود آمده و این دولت با تمام ظرفیت برای حل مشکلاتی همچون رکود، تورم، توسعه اشتغال، ایجاد انضباط مالی در دستگاه های دولتی، جذب سرمایه، حل مشکل بیکاری، تعامل سازنده با دنیا و مذاکرات هسته ای به خواست مردم وارد عرصه شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: شرط انصاف، عقل و منافع ملی اقتضا می کند که اگر نقدی وجود دارد رسانه ها نقد سازنده و مشفقانه داشته باشند و از تخریب، تهمت و بداخلاقی سیاسی به جد پرهیز کنند.

انصاری افزود: اینها دستورات دین و قانون مطبوعات کشور است و طبعا رسانه های منتسب به نیروهای مسلح در رعایت این موارد سزاوارتر هستند زیرا این نیروها تحت امر فرماندهی کل قوا هستند و طبیعی است وقتی فرمانده کل قوا تدبیری دارند که این تدبیر توسط رییس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ می شود، هم به دلیل انضباط درون تشکیلاتی و هم رعایت اخلاق اسلامی و مصالح ملی این دستورات به دقت رعایت شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: دولت بدون حمایت رسانه ها و نیروهای مسلح نمی تواند در تحقق اهداف بلند مدت خویش موفق باشد و ما این اقدام را به فال نیک می گیریم.

سردار سرلشگر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح روز گذشته در سخنانی با بیان اینکه مسوولان سیاسی و رسانه ای باید جلوی تفرقه ها را بگیرند، گفت: بعضی اخبار بی ارزش و تفرقه انگیز هستند . بعضی ها هم شایعه، تهمت و بی مبنا هستند؛ حتی رسانه هایی که به نوعی به نیروهای مسلح مرتبطند، خطا می کنند و برابر مشی و منویات رهبری حرکت نمی کنند. باید روش شان را اصلاح کنند و الا ما با آنها برخورد می کنیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: ما انتخاباتی برگزار کردیم با روش مردم سالاری دینی و رییس جمهوری تعیین شده است. رییس جمهور ما روحانی و تحصیلاتش دینی است. دکترا در سطح بین المللی هم دارد و در دوران مبازرات انقلابی و 35 ساله بعد از انقلاب، در سنگرهای حساس امنیتی - دفاعی و سیاست گذاری کشور خدمت کرده است. ما باید به این رییس جمهور افتخار و شکرگزار وجود ایشان باشیم و باید همه همت مان را بگذاریم در پشتیبانی از دولت که بتواند در این شرایط حساس کشتی کشور را به پیش ببرد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین