کد خبر: ۲۴۵۰۰۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸

افزایش ویژه حقوق پرستاران تکذیب شد

رییس کل سازمان نظام پرستاری هرگونه افزایش ویژه حقوق پرستاران، جدای از سایر گروه‌های تیم سلامت را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمد میرزابیگی با اشاره به برخی حرف و حدیث‌های شنیده شده در خصوص افزایش دریافتی پرستاران به صورت ویژه، گفت: هیچ اتفاق خاصی در پرستاری جدای از مجموعه کارکنان نظام سلامت نیفتاده است و کسانی که می‌گویند 40 درصد به حقوق پرستاران افزوده شده است، بهتر است بگویند این افزایش در کجا رخ داده است.

وی افزود: اگر منظور همان 20 درصد افزایش حقوقی است که دولت برای کارکنان در نظر گرفته است، در حقیقت تغییرات معمول است که برای همه گروه‌ها لحاظ شده و بنده به عنوان کسی که در جریان ریز امور پرستاری است، اعلام می‌کنم هیچ اتفاق خاص و ویژه‌ای در زمینه حقوق پرستاران نیفتاده است.

رییس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به ادعای برخی گروه‌های تیم سلامت مبنی بر افزایش حقوق پرستاران به صورت خاص، ادامه داد: از همه گروه‌های نظام سلامت خواهش می‌کنم که در رابطه با اخباری که می‌شنوند تأمل و تعمق بیشتری داشته باشند و پس از به دست آوردن صحت و سقم کامل خبر، نسبت به آن قضاوت کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ما نیز شنیده‌ایم که مسئولان محترم در صدد هستند تا به منظور افزایش انگیزه خدمت در گروه‌های مختلف نظام سلامت، به صورت عادلانه در نظام پرداخت کارکنان تیم سلامت، بازنگری کنند که در این صورت نیز تمام گروه‌های تیم سلامت مشمول آن می‌شوند و اینگونه نیست که برای پرستاران به صورت جداگانه اتفاق ویژه‌ای بیفتد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین