کد خبر: ۲۵۵۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

دختر بچه گمشده سونامی پس از 10 سال پیدا شد

یک خانواده اندونزیایی که 10 سال پیش در سونامی این کشور کودک چهار ساله خود را از دست داده بودند، با دختر 14 ساله خود روبرو شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، روزنامه جاکارتا گلوب اندونزی روزجمعه اعلام کرد یک زن و شوهر در آچه پس از ویران شدن خانه خود در سونامی سال 2004 به این باور رسیدند که دختر چهار ساله خود را ازدست داده اند.

براثر سونامی اقیانوس هند پس از زلزله در جزیره سوماترا 230 هزار نفر در 14 کشور کشته شدند که 170 هزار نفر از این افراد از اهالی منطقه آچه اندونزی بودند.

جمالیه 42 ساله و سپتی رانگکوتی 52 ساله زن و شوهر این خانواده اندونزیایی رولدهاتول جناح را که چهار سال داشت همراه پسرشان هنگام برخورد امواج سونامی به خانه اشان در آچه از دست دادند.

دایی جناح پس از 10 سال به صورت تصادفی با دختر 14 ساله ای شبیه خواهرزاده گمشده خود مواجه می شود.

این دختر پس از سونامی در جزیره ای دیگر توسط یک ماهیگیر نجات یافته و مادر سالمند خانواده در نزدیکی آچه از وی نگهداری کرده است.

دایی این دختر چهار روز قبل از ماه مبارک رمضان این دختر را یافته و در مورد وی تحقیق کرد و متوجه شد که نجات یافته سونامی است.

جمالیه نجات فرزندش و بازگشت وی به خانوده را یک معجزه از سوی خدا می داند و آماده آزمایش دی.ان.ای برای اثبات این موضوع است.

این خانواده اکنون تصمیم دارند بار دیگر بدنبال پسر گمشده خود که به همراه جناح در سونامی مفقود شد و گمان می کردند کشته شده است بگردند.

این دختر از روز چهارشنبه به خانواده خود پیوسته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین