کد خبر: ۲۵۶۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶

طائب: ماهواره‌ها بلندگوی شیطان هستند

رئیس قرارگاه عمار ،ماهواره‌ را بلندگوی شیطان توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت‌الاسلام مهدی طائب در همایش بصیرت‌افزایی با موضوع آسیب‌های ماهواره اظهار کرد: کسانی که به دنبال هوای نفسانی و شیطان‌پرستی هستند، اسیر ماهواره می‌شوند در حالی که خداپرستان از تماشای برنامه‌های شیطانی ماهواره پرهیز می‌کنند.

وی با بیان این‌که ماهواره‌ها ترویج بی‌دینی می‌کنند، اضافه کرد: شبکه‌های به ظاهر فرهنگی اجتماعی ماهواره‌ای فرهنگ دینی خانواده‌های ما به ویژه نسل جوان را نشانه گرفته‌اند.

وی با اشاره به هزینه‌های زیادی که برای تهیه و تولید برنامه‌های ماهواره‌ای صرف می‌شود، ادامه داد: غرب با هزینه بسیار زیادی که علیه باورهای اعتقادی ما می‌کند، می‌خواهد از ماهواره جهت تزریق سم مهلک فرهنگی در راستای ترویج بی‌دینی و بی‌عفتی در نظام اسلامی استفاده ابزاری کند.

این استاد حوزه و دانشگاه القای یأس و ناامیدی بین مردم، ترویج تفکر پوچ‌گرایی، تضعیف بنیه اعتقادی، تخریب شخصیت و فروپاشی خانواده‌ها را از آسیب‌های ناشی از تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای دانست.

وی اشاعه بی‌اخلاقی و فحشاء، ترویج بی‌حجابی و فرهنگ غربی و تزلزل در بنیان خانواده‌ها را از دیگر آسیب‌های ماهواره به عنوان مهمترین سلاح دشمن در جنگ فرهنگی علیه این نظام عنوان کرد.

وی بیان کرد: این آسیب اجتماعی همواره در کمین خانواده‌ها و جوانان ماست و هوشیاری، بصیرت و آگاهی در خصوص تهدیدهای این بلندگوی شیطان به عنوان یک ضرورت باید به آحاد مختلف مردم تذکر داده شود.

طائب خاطرنشان کرد: مهمترین راهکار مقابله با این فرهنگ ابتذال، تلاش برای تقویت باورهای دینی و تقوای الهی، توأم با آگاهی‌بخشی به مردم است.

وی تصریح کرد: معنویات و اعتقادات دینی را می‌توان جایگزین انحطاط، بی‌هویتی و افسردگی که حاصل استفاده از ماهواره است، کرد تا زندگی سعادتمندی شکل بگیرد.

به گزارش ایسنا، در این همایش حجت‌الاسلام طائب به پرسش‌های حاضران در موضوعات مختلف پاسخ داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین