کد خبر: ۲۵۸۳۹۰
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵

بازداشت راس شبکه هرمی «کیونت» در گیلان

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری سرکرده شرکت هرمی ˈکیونتˈ (QNet) در این استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری سرکرده شرکت هرمی ˈکیونتˈ (QNet) در این استان خبر داد.

سرهنگ ˈمهرداد مهرگانˈ عصر یکشنبه اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی مبنی بر این که فردی 25 ساله اهل و ساکن مازندران، شبکه هرمی تشکیل داده و زیرشاخه های خود را در سطح وسیعی در کشور توسعه داده، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران اداره عملیات، با تحقیقات پلیسی ضمن اطمینان از صحت موضوع، اطلاع یافتند که متهم سرکرده شبکه هرمی کیونت است و قصد دارد از استان گیلان خارج شود.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان افزود: کارشناسان اداره عملیات این پلیس با تشکیل تیم ویژه ای پس از ساعت ها تعقیب و مراقبت و کنترل نامحسوس راه های مواصلاتی استان و چهره زنی سرشبکه شرکت های هرمی، سرانجام او را در پایانه مسافربری شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در اجرای نیابت قضایی از شهرستان ماسال و ارجاعی از دادسرای رشت به پلیس امنیت، پرونده در دستور و چرخه اطلاعاتی و از طریق اداره عملیات مورد پیگیری قرار گرفته بود.

سرهنگ مهرگان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، گفت: متهم با معرفی خود با نام مستعار عرشیا، اقدام به عضوگیری می کرد که از این طریق به مبالغ هنگفتی دست یافته است.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: متهم با دستور مقام قضایی راهی زندان شده و شناسایی سایر اعضاء شبکه همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین