کد خبر: ۲۶۰۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

جهانگیری: جلسه هیات وزیران در مشهد تشکیل می‌شود

معاون اول رییس جمهوری در جریان سفر استانی رییس جمهوری به استان خراسان رضوی، دقایقی پیش وارد مشهد مقدس شد و در بدو ورود خود اعلام کرد که جلسه هیات وزیران در مشهد مقدس تشکیل شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «اسحاق جهانگیری» بعدازظهر امروز(یکشنبه) پس از ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، از سوی استاندار و شماری از مدیران ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت. 

وی ادامه داد: این نخستین بار است که در سفر استانی رییس جمهوری حضور دارم زیرا قرار است جلسه هیات وزیران در مشهد مقدس تشکیل شود؛ از این رو همه اعضای دولت در این سفر استانی حضور یافته اند. 

معاون اول رییس جمهوری در بدو ورود به مشهد مقدس ضمن ابراز خرسندی از توفیق زیارت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، هدف از سفر خود را شرکت در جلسه استانی هیات دولت عنوان کرد. 

معاون اول رییس جمهوری افزود: در جلسه استانی هیات دولت که قرار است در مشهد مقدس تشکیل شود، علاوه بر مسایل ملی، موضوعات مربوط به استان خراسان رضوی نیز در دستور کار قرار گرفته و دولت به موضوع ساماندهی اطراف حرم رضوی و مسائل بافت فرسوده مشهد نیز رسیدگی خواهد کرد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین از اختصاص حدود 700 میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل طرح های مهم استان خراسان رضوی خبر داد و اظهار امیدواری کرد سفر استانی هیات دولت به این استان گامی در جهت رفع مشکلات مردم خراسان رضوی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین