کد خبر: ۲۶۰۶۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

صف‌های عجیب ثبت نام اپل/ تصاویر

محصول جدید اپل تبدیل به یکی از پر حاشیه ترین خروجی های این کمپانی شده تا با اخبار ضد و نقیض بسیاری همراه باشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عرضه محصولات کمپانی اپل همیشه با حواشی و شایعات بسیاری روبرو بوده است. این موضوع در حالی مطرح می شود که رونمایی از iPhone6 در ماه های اخیر با اخبار ضد و نقیض همراه بوده تا سرانجام دعوت نامه های مطبوعاتی این کمپانی خبر از رونمایی از آیفون 6 در تاریخ 9 سپتامبر را بر ملا کردند.

به گزارش مهر، بنا به گزارشات اولیه، آیفون 6 در دو سایز 4.7 و 5.5 اینچی به بازار فناوری عرضه خواهد شد. مدل کوچکتر "آیفون "6 و سایز بزرگتر آیفون 6L نامیده می شود. آیفون 6 با سایز 4.7 اینچی باطری 1810 میلی آمپر و مدل 5.5 اینچی با نام آیفون  6L مجهز به باطری 2915 است. آیفون 5 با سایز 4 اینچ از باطری1570 برخوردار بوده که می توان گفت آیفون 6 به نسبت آیفون 5 با رشد و همینطور ارتقاء قابل توجهی مواجه بوده است.

اما از حواشی آیفون ...

مشتاقان و مخاطبان اپل طی روزهای گذشته در برابر دفتر شرکت اپل در شهر نیویورک تجمع کردند تا علاقه وافر خود برای خرید محصولات اپل را به نمایش بگذارند. دیدن چنین صف های طولانی برای خرید محصولات فناورانه می تواند آرزوی هر کمپانی باشد.


بسیاری از افراد شرکت کننده در این صف، نوبت خود را به سایرین می فروشند تا در مدت زمان کمتری بتوانند به آیفون جدید دست پیدا کنند. نوبت ها با قیمت های قابل توجهی به سایرین فروخته می شود و حتی در خبرها آمده که 10 نفر اول، نوبت های خود را با قیمت های گزافی خرید و فروش می کنند.


برخی از افرادی که در صف ها حضور دارند نیز با ماکت های عجیبی خود را به شکل آیفون 6 درآورده اند!


این موضوع در حالی مطرح می شود که رسانه ها اخبار متفاوتی از عرضه محصول جدید آیفون منتشر کرده اند. در خبرها و نظرسنجی ها آمده است که تنها 5 درصد از کاربران حاضر هستند تا تلفن های همراه خود را با اپل 6 تعویض کنند.

اما آیا به راستی این آمار حقیقت دارد یا پس از عرضه آیفون 6، آمار تغییر خواهد کرد؟ بسیاری از مشترکان در نظر سنجی دلایلی مانند عدم تمایل به تغییر اندروید
به سیستم عامل iOS عنوان کرده اند. اعلام 5 درصد در حالی مطرح می شود که صف های طولانی حقایق دیگری را برملا می کنند!

علاوه بر مخاطبان و مشتاقان، کمپانی های رقیب اپل نیز به انتظار روز 9 سپتامبر هستند تا بالاخره علامت سوال آیفون 6 حل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین