کد خبر: ۲۶۰۸۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

دفاع معاون قالیباف از کتک زدن رئیس سابق کلانتری آزادی: او در کار ماموران دخالت کرد و درگیر شد

معاون شهرداری تهران درباره درگیری بین نیروهای پیمانکار شهرداری با یک فرمانده بازنشسته پلیس در صحن علنی شورا توضیح داد و گفت او خودش در کار ماموران دخالت کرده.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرآنلاین، معصومه آباد امروز در صحن علنی شورای شهر درباره عملکرد خشونت بار شهرداری تهران در برخورد با رئیس سابق کلانتری آزادی که به گفته او منجر به شکستگی گردن این فرمانده سابق پلیس شده بود، تذکر داد.
بلافاصله، مجتبی عبدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در صحن علنی در این باره توضیح داد و گفت: ما از این واقعه متاسفیم. این برادر عزیز و بزرگوار و شهروند خوب که سابقه نیروی انتظامی بوده، در کار واحدی که نیروی انتظامی هم در آن حضور داشته، دخالت کرده و منجر به درگیری شده. این شهروندعزیز در بیمارستان بستری شده ولی این که می گویند گردنش شکسته درست نیست، چون اگر شکسته بود، قطع نخاع می شد ولی الان قطع نخاع نشده است."

او درباره اقدامات شهرداری برای دلجویی از این مصدوم گفت: "این برادر در شهرداری حاضر شد و فیلمش هم موجود است. مطلب این درگیری در روزنامه ایران منتشر شد و او فردای آن روز تکذیب کرد. شهردار منطقه به عیادت او رفته و او همرده و همکار جناب سرهنگ بیات است که مسئول اجراییات شهرداری است و در دفتر ایشان نشسته است. ما از این واقعه ناراحت هستیم و تلاش داریم این موضوع را پیگیری کنیم و اعضای شورای شهر هم بهتر است قبل از تذکر این موارد، از صحت و سقم این مطالب آگاه شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین