کد خبر: ۲۶۱۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

استیلی: شرایط درخشان سخت است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: کار برای سرمربی جدید پرسپولیس سخت است، اما امیدوارم وی در این تیم موفق شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش فارس، حمید استیلی  در خصوص شکست 4 بر یک راه‌آهن مقابل تراکتورسازی و همچنین اتفاقاتی که برای تیم فوتبال پرسپولیس رخ داده، صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

اول از بازی با تراکتورسازی آغاز کنیم. نیمه اول بازی خوبی راه‌آهن انجام داد اما نیمه دوم 3 گل دریافت کردید و 4 بر یک بازی را واگذار کردید.

ما دو نیمه متفاوتی داشتیم. در نیمه اول بازیکنان به خوبی وظایف خود را انجام دادند و با وجود اینکه در دقیقه 2 گل دریافت کردیم اما چندین موقعیت توانستیم به دست بیاوریم و یک پنالتی مشکوک هم روی عظیمی گرفته نشد. عظیمی به من گفت که دروازه‌بان تراکتورسازی او را گرفت. به هر حال در نیمه دوم در ضربه‌ای توپ به یکی از بازیکنان ما برخورد کرد و تغییر جهت داد و به گل تبدیل شد. پس از آن ما تغییراتی در تیم داشتیم که کار هجومی انجام دهیم و تراکتورسازی هم روی ضد حمله به گل رسید.

نسبت به خط دفاعی راه آهن هم معترض بودید.

دفاع تخصصی نداشتیم و از پست‌های دیگر در این خط استفاده کردیم. هر چند که آنها وظایف خود را به خوبی انجام دادند اما دفاع میانی پست تخصصی‌ است که باید بازیکن قدرت سرزنی بالایی داشته باشد. به علت اینکه میانگین قدی تیم ما کوتاه است در این زمینه با مشکلاتی روبه‌رو هستیم. در همه بازی‌ها علاوه بر اینکه توانستیم گل بزنیم گل هم دریافت کردیم. ما به دنبال این هستیم که فوتبال زیبا را به نمایش بگذاریم و به دنبال بازی تدافعی نیستیم. روز گذشته هم هر کسی که در ورزشگاه بود از بازی لذت برد.درست است که بازی را واگذار کردیم اما همواره بازی جوانمردانه را در دستور کار خود قرار داده بودیم. در صحنه‌ای با وجود اینکه 2 بر یک عقب بودیم بازیکنان ما صاحب موقعیت شدند و با چند نفر به سمت دروازه تراکتورسازیحمله می‌کردند اما به علت اینکه یکی از بازیکنان آنها روی زمین افتاده بود توپ را به اوت زدند. خوشحالم که بازیکنانم چنین رفتارهایی را انجام می‌دهند.

قصد دارید که مدافعی به تیم اضافه شود؟

بله، ما می‌خواهیم دو بازیکن خارجی جذب کنیم البته با توجه به اینکه بودجه کمی داریم نمی‌توانیم هزینه زیادی در این امر انجام دهیم. از چند روز گذشته مدافع تیم ملی گینه در تمرینات ما حاضر شده و در صورتی که شرایطش خوب باشد او را جذب می‌کنیم. یک مدافع وسط دیگر هم می‌خواهیم جذب کنیم.

 آیا از عملکرد محسن ایران‌نژاد راضی هستید؟

ایران‌نژاد در هفته گذشته مریضی سختی داشت. دو سه جلسه با تیم تمرین نکرد. به علت اینکه ما بازیکن نداریم او ازخودگذشتگی کرد و با وجود اینکه مشکل داشت اما به خاطر تعصبش بازی کرد. یکسری اشتباهات هم به خاطر مریضی‌اش در بازی داشت. ابراهیم کریمی قرار بود در روزهای پایانی با ما تمرین کند اما مصدومیتش اجازه نداد.مدافعان از پست‌های غیرتخصصی گرفته شدند و امیدواریم در آینده با اضافه شدن مصدومان شرایط‌مان بهتر شود.

آینده راه‌آهن را چگونه می بینید؟

سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. طبیعی بود که تیمی که در آخرین روزهای لیگ بسته شود چنین شرایطی را تجربه کند. ما هنوز مشکل مالکیت را داریم. وارد هفته نهم می‌شویم و هنوز بازیکنان پولی دریافت نکردند. شاید تنها باشگاهی باشیم که بازیکنان چنین وضعیتی دارند. برخی از بازیکنان جوان ما برای اولین بار است که در لیگ برتر بازی می‌کنند و حتی در لیگ برتر هم نبودند. ما نیم‌فصل دوم بهتر خواهیم شد و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهیم.

از این بلاتکلیفی دلسرد نمی‌شوید؟

به هر حال شرایط خیلی سختی است. با توجه به مشکلاتی که وجود دارد کمتر وقت می‌کنیم در مورد مسائل فنی صحبت کنیم. واقعا شرایط سختی است امیدوارم هر چه زودتر این مسائل حل شود و یکسری آدم‌هایی که وظایف‌شان مشخص است بتوانند به تیم اضافه شوند و فشارها کمتر شود.

کمی هم در مورد شرایط پرسپولیس صحبت کنید. شما عضو سابق هیأت مدیره این باشگاه بودید. نظرتان در مورد اتفاقاتی که در این باشگاه رخ داد چیست؟

تغییر و تحولات در باشگاه مربوط به تصمیم اعضای هیأت مدیره است. ما آنقدر خودمان مشکل داریم که نمی‌دانم در پرسپولیس چه اتفاقی افتاده است. امیدوارم شرایط آنها هر چه زودتر حل شود و کادر فنی جدید بتوانند پرسپولیس را به اوج برسانند و باعث خوشحالی هواداران شوند. شرایط دشواری است اما امیدوارم درخشان بتواند موفق شود. من همواره خود را مدیون پرسپولیس می‌دانم. پرسپولیس با خون من عجین شده است همیشه هوادار این تیم هستم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

برخی افراد معتقدند که امکان دارد برای حمید درخشان همان اتفاقی رخ دهد که برای حمید استیلی رقم خورد. نظر شما در این باره چیست؟

مهمترین مسئله این است که تیم باید موفق باشد. تیم از همه مهمتر است. هواداران هم اگر تیم را دوست دارند باید در مشکلات و سختی‌ها پشت تیم باشند. رفت و‌ آمدها برای همه وجود دارد شما ببینید علی پروین که بیشترین قهرمانی را برای پرسپولیس آورده از این تیم رفت. چیزی که می‌ماند پرسپولیس و هوادارانش است. هواداران باید پشت تیم باشند و حالا هر کسی که می‌خواهد به این تیم کمک کند او را حمایت کند.

هفته آینده هم مقابل پرسپولیس باید قرار بگیرید. نظرتان در مورد این بازی چیست؟

بازی بسیار سختی است. پرسپولیس نفرات خوبی دارد و امیدواریم تا آن موقع ضعف‌های بازی تراکتورسازی را برطرف کنیم و به دنبال یک بازی خوب مقابل این تیم هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین