کد خبر: ۲۶۱۴۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

تغییرات قرارداد کی‌روش رسانه‌ای نمی‌شود

نماینده فدراسیون فوتبال در مذاکره با کارلوس کی‌روش با بیان اینکه تغییراتی در متن پیشنهاد نهایی ایجاد شده، تاکید کرد: در این باره نمی‌توانم صحبت کنم و قصد نداریم آن را رسانه‌ای کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عباس ترابیان در خصوص پاسخ نهایی کارلوس کی‌روش به پیشنهاد فدراسیون ایران، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: در ایمیلی که توسط علی کفاشیان به کی‌روش زدیم، قید کردیم که با توجه به صحبت‌های قبلی که داشتیم این پیشنهاد نهایی ما است و منتظر پاسخ نهایی شما می‌مانیم.

به گزارش مهر، وی همچنین افزود: کی‌روش با بررسی این ایمیل به ما پاسخ داد و گفت ضمن تشکر از این پیشنهاد مفاد آن را می‌پذیرم و منتظریم که وی بیاید و قرارداد را امضاء کنیم.

نماینده فدراسیون فوتبال در مذاکره با کارلوس کی‌روش در پاسخ به این پرسش که آیا کی‌روش تغییرات ایجاد شده از جمله بند فسخ قرارداد را پذیرفته، یادآور شد: قطعا تغییراتی که مد نظر فدراسیون بوده انجام گرفته است. کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و چون حرف فدراسیون منظقی بود آن را پذیرفت اما نمی‌خواهیم درباره تغییرات ایجاد شده حرفی بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با کرانچار هم مذاکراتی صورت گرفته، عنوان کرد: من از سوی فدراسیون فوتبال مسئول مستقیم مذاکره هستیم و تحت هیچ شرایطی مذاکره‌ای با کرانچار نداشتیم. حتی بعد از اینکه ایشان از سپاهان رفت نه با وی مذاکره‌ای کردیم و نه چنین برنامه‌ای داشتیم. ایشان حتی مرا نمی‌شناسد و تا به حال کرانچار را از نزدیک ندیده‌ام.

ترابیان در پایان گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کی‌روش روز سه‌شنبه به تهران می‌آید و پس از آن قرارداد نهایی امضاء خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین