کد خبر: ۲۷۰۷۹۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

دور جدید فعالیت بیمه های خارجی در ایران آغاز شد

دور جدید فعالیت بیمه های خارجی در ایران در پی افتتاح دفتر کارگزاری ناسکوی فرانسه آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، شرکت بیمه ای ناسکو در این هفته میزبان جمعی از متولیان، فعالان بخش خصوصی و پیشکسوتان صنعت بیمه بود که در ضیافت افتتاح دفتر تماس کارگزاری این شرکت در ایران گرد هم آمده بودند.

در این مراسم گابریل بژانی مدیرعامل کارگزاری ناسکو، با ابراز خرسندی از حضور فعالان صنعت بیمه و استقبال آنان از حضور کارگزاری 'ناسکو' در ایران، گفت: صنعت بیمه ایران با عبور از دوران گذار وارد فضای رقابتی شده و بزودی جایگاه واقعی خود را در بازار سرمایه کشور پیدا خواهد کرد.

وی تعامل شرکت های بیمه ای با کمپانی های معتبر بین المللی را زمینه ساز ورود ایران به بازارهای بزرگ جهانی ارزیابی کرد و افزود: دریافت مجوز از بیمه مرکزی برای تاسیس دفتر ارتباطی در ایران، گام اول اعتمادسازی است و با این وضعیت بزودی شاهد حضور جدی شرکت های دیگر در ایران خواهیم بود.

بژانی تصریح کرد: این شرکت برای نیازسنجی و همچنین ایجاد تعامل با شرکت های بیمه گر ایرانی، دفتر تماس کارگزاری ناسکو را در ایران راه اندازی کرده است هر چند امیدواریم این همکاری در آینده به شکل جدی تر و کاربردی تری ادامه پیدا کند.

در پایان این مراسم، آیین معارفه مدیران ارشد و بلندپایه شرکت ناسکو صورت پذیرفت و یکی از پیشکسوتان بیمه ای به نمایندگی از صنعت بیمه کشورمان، حضور این شرکت در ایران را شایسته تحسین دانست و ضمن قدردانی از تعهد حرفه ای شرکت بیمه ای ناسکو، آخرین وضعیت و دستاوردهای بازار بیمه کشور را تشریح کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین