کد خبر: ۲۹۲۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

اعلام حکم مسوولان جشنواره تئاتر کودک همدان

از سوی مدیر کل هنرهای نمایشی، رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌­المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شد و به پیشنهاد رئیس جشنواره،دبیر این رویداد هنری هم معرفی شد.
آفتاب‌‌نیوز : مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی طی حکمی فاضل عبادی (مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان) را به‌عنوان رئیس بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی کرد.

در بخشی از حکم عبادی آمده است: «براساس سیاست واگذاری رویدادهای حوزه تئاتر به استانها و با توجه به توان تخصصی موجود در همدان و سبقه و شأن فرهنگی این سامان، نظر به تعهد، احساس مسئولیت و توان مدیریتی جنابعالی در جایگاه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به عنوان رئیس بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب می‌شوید.

امید که به لطف یزدان پاک، ضمن استقرار و تجهیز دبیرخانه دائمی جشنواره در همدان، با بهره‌گیری از تمامی توان سخت افزاری و نیروی توانمند انسانی و همچنین جذب مشارکت‌های مادی و معنوی سایر نهادهای استان به ویژه نهادهای غیر دولتی در ارتقاء جایگاه این رویداد بین­‌اللملی پیروز و سربلند باشید.»

مدیر کل هنرهای نمایشی به پیشنهاد رئیس جشنواره، دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌­المللی تئاتر کودک و نوجوان را منصوب کرد.

طی حکمی از سوی مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی شهرام کرمی به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان منصوب شد.

در بخشی از حکم شهرام کرمی اشاره شده است که: «جشنواره بین‌­المللی تئاتر کودک و نوجوان به یاری و همت هنرمندان این حوزه و دغدغه‌مندان فرهنگ و هنر، اکنون درخت جوان و شادابی شده است که نیازمند پایش و پرستاری است تا به بار بنشیند و ببالد. به پیشنهاد مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و نظر به تجربه، تخصص و تعلق خاطر جنابعالی به تئاتر کودک و نوجوان به موجب این حکم به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان منصوب می‌شوید.»

به گزارش ایسنا، گفتنی است که بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان مهر ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین