کد خبر: ۳۰۳۱۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸

مطهری: رفتار دیروز برخی در مراسم تشییع شهدا موجب آزردگی شهداست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی رفتار برخی افراد در مراسم تشییع شهدای غواص را نوعی تندروی دانست و گفت: مصادره شهدا برای رسیدن به هدف های سیاسی کار غلطی است. ما معتقدیم که شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می خورند. قطعا این کارها موجب آزردگی آنهاست.
آفتاب‌‌نیوز :
علی مطهری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا درباره سوء استفاده برخی از افراد در جریان تشییع شهدای غواص و توهین به مسوولان کشور و تیم مذاکره کننده افزود: مصادره شهدا به هدف های سیاسی، کار درستی نیست یعنی این که ما به شکلی جلوه دهیم که اگر این شهدا بودند طرفدار فلان گروه بودند، غلط است، همان طور که امروز خانواده های شهدا گرایش های مختلف سیاسی دارند.

وی اظهار داشت: آنها هدفشان دفاع از اسلام بوده و نباید هدف های شخصی و گروهی خود را به آنها تحمیل کنیم و کارهایی که در برنامه دیروز انجام شد خلاف نظر رهبر انقلاب است، چون ایشان تصریح کرده اند که ما نباید مسوولان مذاکره کننده را خائن بدانیم و سوء ظن به آنها داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه در مراسم روز گذشته حدود دو ساعت در کنار جایگاه بوده است، خاطر نشان کرد: کل مراسم، مراسمی حماسی و خوب بود و باید روحیه جهاد اسلامی همیشه در مردم ما زنده باشد اما این که ما به تهییج احساسات و عواطف اکتفا کنیم و از اقناع عقل غافل بمانیم کار درستی نیست، همان طور که درباره واقعه کربلا، هم باید به تحریک عواطف بپردازیم و هم به تحلیل واقعه و اقناع عقلها. 

وی افزود: به هرحال نباید بزرگداشت شهدا را وسیله ای برای تسویه حسابهای سیاسی قرار دهیم.

روز گذشته و در جریان تشییع پیکر شهدای غواص در تهران، برخی از افراد اقدام به توهین به مسوولان ارشد کشور و همچنین تیم مذاکره کننده هسته ای کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
1
نور به مزار پدر بزرگوارت ، بسیار سپاس از آقای مطهری
دلواپس واقعی ملت شما هستین!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین