کد خبر: ۳۰۳۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

عوامل قتل‌های اخیر کرمان به دام افتادند

فرماندار رودبار جنوب گفت: با تلاش های نیروهای اطلاعاتی و امنیتی عوامل قتل های اخیر در این شهرستان و شهرستان قلعه گنج دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
عطاءالله ناوکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از وقوع چند فقره قتل در این شهرستان جنوب استان کرمان، بلافاصله هماهنگی و تلاش برای دستگیری عوامل این قتل ها صورت گرفت که با پشتیبانی شورای تامین شهرستان و استان کرمان و تاکید استاندار بر دستگیری عوامل این قتل ها، این خواسته مردم و مسوولان محقق شد. 

وی بیان کرد: این افراد شرور به نام‎های محمود، ابراهیم و اکبر م و مهدی ن موجب رعب و وحشت اهالی این مناطق شده بودند. 

ناوکی تاکید کرد: در دو عملیات جداگانه در شهرستان سرخه استان سمنان و شهرستان راور این افراد دستگیر و برای طی کردن مراحل کیفری به مقامات قضایی تحویل شدند. 

فرماندار شهرستان روبار جنوب خاطرنشان کرد: دستگیری این افراد شرور موجب خشحالی مردم و رضایت مندی آنها از عوامل انتظامی و امنیتی در شهرستان رودبار جنوب و قلعه گنج شده است. 

در 14 خرداد امسال بر اثر درگیری مسلحانه بین دو طایفه در شهرستان رودبار جنوب پنج نفر کشته و 2 نفر هم زخمی شدند و در مهر ماه پارسال نیز مسوول بازرسی اداره آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج در مقابل مدرسه دخترش به ضرب گلوله کشته شد که مجرمان این حوادث تا کنون متواری بودند و با تلاش های صورت گرفته دستگیر شدند. 

شهرستان های رودبار جنوب و قلعه گنج به ترتیب در فاصله 330 کیلومتری و 430 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده اند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین