کد خبر: ۳۰۳۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

قرعه خوب نفت در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان

نماینده ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با قرعه خوبی مواجه شد. این تیم باید در این مرحله برابر الاهلی امارات قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ظهر پنجشنبه در کوالالامپور برگزار شد و هشت تیم برتر قاره کهن حریفان‌ خود را شناختند.

طبق قرعه‌کشی صورت‌گرفته، نفت تنها نماینده ایران باید برابر الاهلی امارات قرار گیرد؛ قرعه‌ای که شرایط خوبی برای نماینده ایران رقم زده است.

الاهلی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در گروه D با تیم‌های تراکتورسازی، نسف قارشی و الاهلی عربستان هم‌گروه بود و تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نسف قارشی توانست راهی مرحله بعد شود. این تیم اماراتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نتایج چندان خوبی را کسب نکرد. بازیکنان این تیم در دو بازی خود برابر تراکتورسازی در تبریز با یک گل شکست خوردند؛ گلی که احمدزاده به ثمر رساند و در بازی برگشت با نتیجه 3 بر 2 توانستند تراکتورسازی را از پیش رو بردارند.

با توجه به عملکرد خوب الهلال و لخویا، الاهلی بهترین گزینه برای نفت بود که در قرعه‌کشی با هم هم‌گروه شدند. تنها نکته‌ای که می‌تواند به سود این تیم اماراتی باشد این است که دیدار برگشت در کشور امارات برگزار خواهد شد. البته نفتی‌ها در دور قبل نیز با همین شرایط روبه‌رو شدند. آنها در تهران توانستند با یک گل الاهلی عربستان را شکست دهند و در بازی برگشت با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند تا با گل زده در خانه حریف راهی مرحله بعد شوند.

بهترین بازیکن الاهلی امارات احمد خلیل است که تا اینجا توانسته پنج گل به ثمر برساند و در رده سوم برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد. در کنار احمد خلیل 24 ساله که یکی از بهترین گلزنان تیم امارات محسوب می‌شود، جوسیل داسیلوا برزیلی که از سال 2014 به این تیم اضافه شده از دیگر بازیکنان خطرناک این تیم است. همچنین نمی‌توان از اورتون ریبرو 26 ساله که پنج بازی ملی نیز برای برزیل انجام داده چشم‌پوشی کرد. دیگر بازیکن خارجی الاهلی، کوون کیونگ وون است که در تیم ملی کره جنوبی بازی می‌کند.

به گزارش ایسنا،دیدار رفت نفت ایران و الاهلی امارات چهارشنبه 4 شهریورماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین