کد خبر: ۳۰۳۵۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

برانکو: باید بی‌رحمانه برای قهرمانی بجنگیم

سرمربی سرخپوشان می‌گوید که گروهی برای جذب بازیکنان جدید به او مشاوره و کمک می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : برانکو ایوانکوویچ بعد از جلسه با سرپرست باشگاه پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: در این جلسه با هیات مدیره آشنا شدیم و درباره مطالب زیادی صحبت نکردیم. هنوز حرف زیادی برای گفتن وجود ندارد، چرا که با بازیکنان‌مان قرارداد نبسته‌ایم.

وی درباره جذب سید جلال حسینی نیز خاطر‌ نشان کرد: الان نمی توانیم در این‌باره چیزی بگوییم، چرا که هیات مدیره جدید به تازگی معرفی شده‌اند و تفکرات جدید دارند. تا زمانی که قراردادی قطعی نشود نمی توانیم چیزی برای اذهان عمومی بگویم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که آیا گروهی درباره جذب بازیکنان جدید به وی مشاوره می‌دهند، اظها‌ر کرد: بله. این موضوع صحت دارد. ایگو پانادیچ، سنیپاچ و کریم باقری به من در این باره به من کمک می‌کنند.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه درباره آینده پر‌سپولیس، گفت: پر‌سپولیس باشگاه بزرگی است و فقط به دنبال یک هدف است. آن هم این است که بی رحمانه برای قهرمانی بجنگیم.

سرمربی پر‌سپولیس با بیان این که هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس باید صبور باشند، ا‌دا‌مه‌ داد: باید به کار من اعتقاد داشته باشند، چرا که به دنبال بستن تیم قدرتمندی هستیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: مشکل بزرگ این است که در گذشته کارها به درستی انجام نشده است. کار مربی فقط تمرین دادن نیست و انتظار دارم که ابزار کافی برای پیروزی را برایم فراهم کنند.

برانکو خاطر‌ نشان کرد: هیات مدیره جدید پر‌سپولیس حتی بیشتر از گذشته به من اعتقاد دارند و هر آنچه انتظار داشتند را به من انتقال داده‌اند.

وی درباره دریافت مطالباتش نیز در ادامه، اظها‌ر کرد: قرار است که این مشکل به زودی برطرف شود، اما هنوز حل نشده است. امیدوارم که این مشکل را حل کنند.

سرمربی پر‌سپولیس تاکید کرد: تکلیف بر این است که هر‌ چه‌ سریع‌تر برنامه‌هایمان را ارائه دهیم تا در مسیر صحیح خود قرار بگیریم. سرپرست جدید دو ، سه روز است که به باشگاه اضافه شده است.

به گزارش ایسنا، وی درباره آغاز تمرینات نیز، تصریح کرد: از بازیکنانی که باید در تمرینات شرکت کنند دعوت کرده‌ایم و حتی بازیکنانی هم که قرارداد با ما ندارند قرار است در تمرینات شرکت کنند.

ادامه دارد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین