کد خبر: ۳۰۳۶۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

جوان 33 ساله آملی پدرزن خود را به قتل رساند

ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل جوان 33 ساله‌ای که به‌ علت اختلافات خانوادگی پدرزن 50 ساله خود را به قتل رساند، شناسایی و دستگیر کردند.
آفتاب‌‌نیوز : در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان آمل، مبنی بر درگیری منجر به جرح در خیابان طالب‌آملی ماموران انتظامی شهرستان به محل حادثه عزیمت کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، در پی درگیری بین دو نفر به نام‌های «مهدی ـ ر 33 ساله» و «رمضان‌علی ـ ص 50 ساله»، «مهدی ـ ر» به‌علت اختلافات قبلی و خانوادگی با استفاده از تکه آجری به سمت پدرزن 50 ساله حمله‌ور شده و او را از ناحیه سینه به‌شدت مصدوم کرد.

با وقوع این حادثه و حضور عوامل امدادی مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد که پس از گذشت چهار روز به‌علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

با مرگ این مرد 50 ساله و وقوع قتل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و ماموران متهم به قتل را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم پس از بازداشت در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به قتل پدرزن اعتراف کرد و علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی و خانوادگی با مقتول اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین