کد خبر: ۳۰۳۷۹۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

امیری: نگفتم در حوزه های انتخابیه دوربین نصب شود

سخنگوی وزارت کشور گفت: درخواست تاسیس حزب یا تشکلی با نام جبهه یکتا تا امروز به وزارت کشور واصل نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم ترحیم والده علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا جبهه یکتا مجوزی برای فعالیت دریافت کرده است، اظهار داشت: تاامروز هیچ درخواستی مبنی بر تأسیس حزبی به نام یکتا نداشته‌ایم و چنین درخواستی واصل نشده است.

وی ادامه داد: احزاب برای فعالیت‌شان نیازمند مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب هستند و این کمیسیون بعد از انجام بررسی‌های لازم مجوز فعالیت احزاب و تشکلها را به آنها می‌دهد.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال نصب دوربین در حوزه‌های انتخابیه و انتشار این خبر در برخی خبرگزاری‌ها از قول وی گفت: بنده نگفته‌ام که چنین کاری را انجام می‌دهم.

امیری خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در بین فرمانداران تأکید زیادی بر شفافیت در انتخابات داشته و منظورش استفاده از تکنولوژی‌های نو برای شفافیت‌سازی روند انتخابات بود لذا بر همین اساس موضوع نصب دوربین‌ها در دست بررسی است.

سخنگوی وزارت کشور در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب به شما درخواست مجوز داده‌اند یا نه، خاطرنشان کرد: تا آن جا که حضور ذهن دارم چنین درخواستی واصل شده و در مراحل بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین