کد خبر: ۳۱۵۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

جزئیات جلسه انتخاب اعضای هیأت رئیسه خانه احزاب

در جلسه شب گذشته هیأت رئیسه خانه احزاب، نائب رئیس اول و دوم، ‌منشی و خزانه‌دار انتخاب شدند. با وجود اینکه حشمتیان نائب رئیس اول خانه احزاب شده بود اما وی به دلیل تقاضای اصلاح‌طلبان جایگاه خود را با حسین کمالی تغییر داد و حسین کمالی نائب رئیس اول و حشمتیان نائب رئیس دوم شد.
آفتاب‌‌نیوز : قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه شب گذشته هیأت رئیسه خانه

احزاب گفت: قرار بود در این جلسه نائب رئیس اول و دوم ، منشی و خزانه دار انتخاب شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ریاست این جلسه به عهده محمدعلی غریبانی و حسن غفوری فرد برگزار شد گفت: پس از بحث و تبادل نظر و پس از انجام رای گیری قرارشد برای سال اول، نائب رئیس اول و منشی از مستقلین و نائب رئیس دوم و خزانه‌دار از اصلاح طلبان باشد.

این فعال سیاسی در ادامه افزود: از میان مستقلین من و میرمحمدی برای نائب رئیسی اول کاندیدا شدیم که من 14 رای و میرمحمدی 7 رای آورد. حسین کمالی نیز از میان اصلاح طلبان نامزد شد و چون رقیبی نداشت بنابراین به عنوان نائب رئیس دوم انتخاب شد.

حشمتیان در ادامه گفت:‌با این وجود بخشی از اصلاح طلبان از من خواستند که نائب رئیسی اول را به حسین کمالی به دلیل سابقه وزارت و سن بیشتر واگذار کنم که من اظهار کردم که باید در این رابطه فراکسیون مستقلین تصمیم بگیرد و با توجه به اینکه فراکسیون مستقل با این نظر موافق بودند نائب رئیسی اول به حسین کمالی واگذار شد و یدالله طاهرنژاد نیز به عنوان منشی انتخاب شد. بنده هم به عنوان نائب رئیس دوم و حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی کیاسری از فراکسیون مستقلین نیز به عنوان خزانه دار انتخاب شدیم.

نائب رئیس دوم خانه احزاب در پایان با اشاره به اینکه اصلاح طلبان از مستقلین به خاطر واگذاری نائب رئیسی اول تشکر کردند، خاطر نشان کرد: برخلاف اخبار برخی رسانه‌ها در این جلسه هیچ اعتراض و تنشی وجود نداشت و کسی هم به زور نائب رئیسی اول خانه احزاب را از مستقلین نگرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین