کد خبر: ۳۴۵۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را کم‌رنگ ببینند، نظام آسیب می‌بیند

هشدار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی: برخورد‌ حذفی در انتخابات به‌زیان کشور است

حضرت آيت‌الله موسوى اردبيلی در دیدار وزیر کشور گفت: باید از همه سلیقه ها و جناح ها استقبال کنیم. باید بگونه‌ای عمل کنیم که سلامت انتخابات ‌به باور مردم تبدیل شود. در مسائل اجتماعی نیز ضمن توجه به حساسیت‌ها باید احترام افراد و فضای دوستانه در جامعه حفظ شود.
آفتاب‌‌نیوز :
حضرت آيت الله موسوى اردبيلی در دیدار وزیر کشور گفت: باید از همه سلیقه‌ها و جناح‌ها استقبال کنیم. 

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت الله موسوی اردبیلی‌، این مرجع تقلید ضمن تشکر از زحمات همه مسؤولین خصوصاً دولت و وزرات کشور گفت: لازم است از زحمات همه مسؤولین خصوصاً رئیس‌جمهور و دولت محترم و وزارت کشور تشکر کنم و به ویژه از وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده به خاطر به نتیجه رساندن مذاکرات نیز تشکر می‌کنم، ولی متأسفانه آنچنان که باید، از نتایج این مذاکرات تقدیر نشد.

آیت الله موسوی اردبیلی در ادامه با اشاره به نقش مهم مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی افزود: امنیت پایدار با حضور و همکاری مردم است و بايد توجه داشت كه اصلاح وضع اقتصادی نیز  نقش بسيار مهمى در ايجاد اين امنيت دارد.

وی اضافه کرد: اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم‌رنگ ببینند، نظام آسیب می‌بیند. ‌اگر می‌خواهیم مردم حضور جدی و سازنده‌ای داشته باشند باید از همه سلیقه ها و جناح‌ها استقبال کنیم. برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور و نظام است. باید بگونه‌ای عمل کنیم که سلامت انتخابات ‌به باور مردم تبدیل شود. در مسائل اجتماعی نیز ضمن توجه به حساسیت‌ها باید احترام افراد و فضای دوستانه در جامعه حفظ شود.

آیت الله موسوی اردبیلی با تأکید بر نقش اساسی مردم در حل مشکلات کشور گفت: باید مشکلات معیشتی و زندگی مردم حل شود و اهتمام ویژه‌ای به این مسأله باید داشت‌.

در پایان این دیدار حضرت آيت الله موسوى اردبيلی برای موفقيت دولت تلاشگر و به نتيجه رسيدن زحمات آن دعا نموده و گفت: امیدوارم همه دستگاه ها به گونه ای عمل کنند که ملت ایران بتواند از ثمرات برجام و زحماتی که عزیزان ما در دو سال گذشته کشیده اند بهره برداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین