کد خبر: ۳۵۳۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

نامه تشکر آیت‌الله جنتی از صداوسیما

آیت‌الله جنتی - نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی - امروز (16 اسفند ماه) در نامه‌ای به رییس صداوسیما از تلاش این رسانه در زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هفتم اسفند ماه قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله جنتی در نامه‌ای به محمد سرافراز، همکاری نیروهای صدیق و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی را در برگزاری انتخاباتی پر شور و در خور شان نظام اسلامی ستوده و از رسانه ملی برای مشارکت در این حماسه بزرگ مردمی قدردانی کرده است.

به گزارش ایسنا، در نامه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به رییس سازمان صداوسیما آمده است «از حمایت و همراهی جنابعالی و همکاری و مساعدت معاونان و مدیران محترم شبکه‌های رادیو و تلویزیون در برگزاری شایسته عید انقلاب اعلام می دارم و توفیق روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم.»

همچنین امروز محمد سرافراز - رییس سازمان صداوسیما - در حکمی مجتبی رضایی را به ریاست مجامع شرکت‌های وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگی منصوب کرد.

سرافرار در حکم خود برای انتصاب مجتبی رضایی، او را بر ارائه برنامه عملیاتی، تلاش برای کسب درآمد، حرکت به سوی خودکفایی صندوق شرکت‌های تابعه و صندوق بازنشستگی سازمان صداوسیما، نظارت بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی شرکت‎ها و موسسات تابعه و وابسته به سازمان، ساماندهی این شرکت‌ها و همچنین بررسی و اعمال تغییرات در اساسنامه اداره شرکت‌ها و موسسات وابسته مکلف کرده است.

سرافراز در این حکم از زحمات اخوان و کرباسیان که پیش از این مسئولت اداره مجامع شرکت‌های وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگی را بر عهده داشتند قدردانی و برای مجتبی رضایی آرزوی توفیق کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
0
منم از رسانه ملی تشکر می کنم. واقعاً دست مریزاد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین