کد خبر: ۳۵۵۰۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

چه‌کسانی در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده‌اند؟+جدول

دیروز مهلت ثبت‌نام انتخابات فدراسیون فوتبال به پایان رسید و مشخص شد در روز یازدهم اردیبهشت چه کسانی برای کسب مهمترین کرسی ریاست فدراسیون‌های ورزشی ایران با یکدیگر رقابت می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرنگاران رسانه‌های گروهی دیروز در محل فدراسیون فوتبال حاضر شدند تا آخرین رویدادها از ثبت نام نامزدها برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را پوشش دهند.

به گزارش آفتاب، در این گزارش اتفاقات و رویدادها از آخرین روز ثبت نام نامزدها برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال دنبال شده است:

 سعید عباسی مدیر‌عامل تراکتورسازی و علی خسروی داور بازنشسته فو‌تبا‌ل ایران برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل به دبیرخانه مجمع مراجعه کرده و ثبت‌نا‌م کردند.

علی کفاشیان هنگام ورود به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که هنوز برای انتخابات ثبت نام نکرده است.

 امیر عابدینی عضو هیات رییسه سازمان لیگ برای دیدار با علیرضا اسدی به فدراسیون فوتبال آمد و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد که علی کفاشیان برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نیازی به اخذ مجوز ندارد.

غلامرضا بهروان به عنوان کاندیدای نماینده هیات ها در انتخابات هیات رئیسه ثبت نام کرد. او در واکنش به غیر قانونی بودن حضور شهاب الدین عزیزی خادم در انتخابات قبلی با کنایه گفت: همه صغر سن می‌گیرند اما ایشان کبرسن گرفته است!

 تعدای زیادی از پیشکسوتان داوری از جمله یزدانی، فروغی، خسروی، کامرانی‌فر، ممبینی، اصفهانیان و افشاریان در انتخابات هیات رئیسه ثبت نام کردند.

 علی کفاشیان مجددا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت که هنوز برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال مردد است. برای خواندن مصاحبه کفاشیان اینجا را کلیک کنید.

 مصطفی آجرلو به عنوان نخستین نامزد رسمی حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اعلام حضور کرد.

علیرضا دهقان گوینده سابق بخش خبر صداوسیما و نماینده سابق ایذه در مجلس شورای اسلامی برای حضور در هیات رییسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

مصطفی آجرلو مدیرعامل سابق باشگاه پاس با حضور در فدراسیون فوتبال به طور رسمی در بخش ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال نام نویسی کرد.

 منصور قنبرزاده پس از حضور در فدراسیون فوتبال درباره حضورش اظهار کرد: محل ثبت نام شلوغ بود و به همین خاطر به پایین آمدم تا هوایی تازه کنم. هنوز معلوم نیست برای چه سمتی نامزد شوم.

 بیت‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا با حضور در فدراسیون فوتبال برای بخش هیات رییسه و نمایندگی از باشگا‌ه‌ها ثبت نام کرد.

 شهاب‌الدین عزیزی خادم که مسائلی درباره غیرقانونی بودن حضورش در هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح است، با حضور در فدراسیون فوتبال در بخش ریاست ثبت نام کرد.

 شهرام دبیری عضو فعلی فدراسیون فوتبال با تحویل مدارک خود در بخش هیات رییسه فدراسیون فوتبال نام‌نویسی کرد.

 بیت‌الله رضایی پس از جلسه خروج از فدراسیون فوتبال از ثبت نام علی کفاشیان برای ریاست فدراسیون فوتبال خبر داد.

علی فتح‌الله‌زاده برای نایب رییسی فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

محمود اسلامیان،‌نایب رییس فعلی فدراسیون فوتبال هم برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در بخش هیات رییسه ثبت نام کرد.

حبیب‌الله شیرازی رییس هیات فوتبال استان تهران هم به نمایندگی از داوران نامزد حضور در هیات رییسه انتخابات فدراسیون فوتبال شد.

 معظمی‌نیا که با اعلام تمایل به خرید پرسپولیس نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت نیز در بخش ریاست فدراسیون فوتبال نامزد شد. او هنگام ثبت نام مدعی شده که می‌خواهد به هر یک از هیات‌های فوتبال مبلغ یک میلیارد تومان کمک کند!

عزیز محمدی رییس اتحادیه فدراسیون فوتبال هم در بخش ریاست نامزد شد. او اعلام کرد در صورتی که کفاشیان کاندیدا شود به نفع او کنار خواهد کشید.

 نیز منصور قنبرزاده میز با حضور در فدراسیون فوتبال در بخش هیات رییسه فدراسیون فوتبال نامزد شد. همچنین شنیده می‌شود او به عنوان نایب رییس یکی از نامزدها هم ثبت نام کرده که خود او این موضوع را تایید نکرد.

امیر عابدینی از نزدیکان علی کفاشیان اعلام کرد که به دلیل مشکلی که سازمان بازرسی کل کشور به اساس‌نامه فدراسیون فوتبال وارد کرده، کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نخواهد کرد.

 علی کفاشیان از کناره‌گیری‌اش برای حضور در انتخابات آتی ریاست فدراسیون فوتبال خبر داد. او همچنین اعلام کرد که علیرضا اسدی هم قصد شرکت در انتخابات را ندارد. مهدی تاج نیز برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد شد.

در ادامه جدول کامل نامزد‌های بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال را مشاهده می‌کنید:

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
1
0
جای علی دایی خالیه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین