کد خبر: ۳۷۷۹۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

تحریم‌های شعبه هنگ‌کنگ بانک ملی ایران لغو شد

معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران اعلام کرد، مقام های پولی هنگ کنگ از چهارم تیرماه جاری محدودیت های نظارتی خود را از شعبه هنگ کنگ این بانک برداشته اند و این شعبه به زودی فعالیت خود را از سر می گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا از بانک ملی ایران، غلامرضا پناهی روز سه شنبه گفت: بر اساس اعلام مسوولان ملی بانک «پی ال سی(PLC)» لندن، مقام های پولی هنگ کنگ در تاریخ 24 ژوئن 2016(4 تیر 1395) محدودیت‌های نظارتی خود را از شعبه هنگ کنگ برداشته اند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اظهار داشت: بنابراین شعبه هنگ‌کنگ ملی بانک plc لندن در چارچوب مجوزهای صادره از سوی دولت هنگ کنگ، با محدودیت ها و تحریم هایی که مانع از انجام فعالیت های بانکی می شود، رو به رو نخواهد بود.

وی در عین حال افزود: آغاز فعالیت‌های بانکی این شعبه نیازمند برخی تغییرات سیستمی و ساختاری در شعبه مربوطه است که از طریق مدیریت ملی بانک plc لندن در دست اقدام و آماده‌سازی است.

پناهی یادآور شد: مشتریان می‌توانند به منظور آگاهی از سطح آمادگی شعبه هنگ‌کنگ برای انجام فعالیت‌های بانکی به سایت ملی بانک plc لندن به آدرس www.mellibank.com مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، شعبه های برون مرزی بانک ملی ایران از سال 2008 میلادی به بهانه موضوع هسته ای ایران از سوی اتحادیه اروپا مورد تحریم قرار گرفت و در نهایت در سال گذشته میلادی و به دنبال توافق ایران و گروه 1+5 در برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، این تحریم ها برداشته شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
1
یعنی خیالمون راحت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین