کد خبر: ۴۰۰۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

کشته شدن هشت شبه‌نظامی در چچن

یک خبرگزاری روسیه امروز (یکشنبه) گزارش داد نیروهای پلیس این کشور در جمهوری چچن با گروهی از شبه نظامیان درگیر شده و هشت تن از آنها را کشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرگزاری اینترفاکس روسیه امروز گزارش داد که اواخر روز شنبه گروهی از شبه نظامیان سوار بر دو خودرو در نزدیکی یک ایست بازرسی در چچن به درخواست توقف نیروهای پلیس اعتنا نکرده و به روی آنها آتش گشودند اما نیروهای پلیس نیز هشت شبه نظامی را کشتند.

مسکو از زمان سقوط شوروی در سال ۱۹۹۱ تاکنون دو جنگ را با جدایی طلبان چچن داشته و همچنان با حملات پراکنده شبه نظامیان در این جمهوری دست و پنجه نرم می‌کنند.

خبرگزاری اینترفاکس به نقل از وزارت داخله چچن گزارش داد: شبه نظامیان در این درگیری با مسلسل به روی نیروهای پلیس آتش گشوده و به سمت آنها نارنجک پرتاب کردند.

براساس گزارش این خبرگزاری این افراد قصد داشته‌اند دست به سلسله حملاتی در جمهوری چچن بزنند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، یک منبع خبری امنیتی به این خبرگزاری گفت: رهبری این گروه مسلح را فردی به نام علی دمیلخانوف، که در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داشته، بر عهده داشت.

این گزارش همچنین تصریح کرده که مقامات، اطلاعاتی را از قبل درباره شبه نظامیان کسب کرده بودند و ۲۰۰ نفر را برای ردگیری آنها مستقر کرده بودند.

خبرگزاری اینترفاکس در عین حال گزارش داد که ۴ مامور پلیس نیز در این درگیری زخمی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین