کد خبر: ۴۱۵۸۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

رونمایی از سامانه هوشمند کنترل اتوبوس‌های عقاب افشان/ امکان کنترل از راه دور ایمنی اتوبوس‌های اسکانیا فراهم شد + عکس

در این سامانه تمام اطلاعات فنی خودرو که برای نظارت و کنترل یک خودرو نیاز است به مقر این سامانه ارسال می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

نخستین نمایشگاه راهسازی،راهداری و حمل و نقل در حالی برگزار شد که علاوه بر وزارتخانه‌ها و سازمانها ده‌ها شرکت داخلی و خارجی نوین ترین و جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کردند.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه انواع ماشین آلات و صنایع راه سازی، پل سازی، تونل سازی، دستگاه های مختلف خدمات راهداری شامل لودر، بلدزر، گریدر، مشاین های برف روب، ماشین های امداد جاده ای، دستگاه های و صنایع مربوبط به بهسازی جادها، آسفالت و روکش خیابان ها و جادها، علائم راهنمائی جاده ها و دیگر صنایع مرتبط با راهسازی، راهداری حمل و نقل ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شد.

از شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور داشت می‌توان به شرکت خودوروسازی عقاب افشان در بخش حمل و نقل عمومی اشاره کرد.شرکت عقاب افشان در این نمایشگاه از سامانه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی خود رونمایی کرد و کلاس‌ها و کارگاه های آموزشی متنوعی را برای بازدید کنندگان،مدیران شرکت‌های مسافربری و مالکین خودورهای تولیدی عقاب افشان برگزار کرد.

به گفته امیر عباس محمد قلی‌پور، مدیر سامانه هوشمند ناوگان سامانه هوشمند، در این سامانه تمام اطلاعات فنی خودرو  که برای نظارت و کنترل یک خودرو نیاز است به مقر این سامانه ارسال می‌شود. قلی‌پور ادامه می‌دهد: در این سامانه امکانات زیادی تعبیه شده است که می‌توان به رسیدگی وضع سلامت خودروها، امکان دیاگ زدن آنلاین (بررسی سلامت خودروها از دور) در کم‌ترین زمان اشاره کرد.

این مدیر شرکت عقاب افشان با اشاره به اینکه این سامانه در صورت بروز کوچک‌ترین مشکل، ما را مطلع می‌سازد، تاکید می‌کند که این سامانه امکان بروز خطر برای مسافران را بعد از اعلام نقص فنی به راننده به صفر می‌رساند.

او یکی از دستاوردهای این نمایشگاه را استفاده از ایده ها و نظرهای بازدید کنندگان در ارتقا هرچه بیش‌تر این سامانه می‌داند و اعلام می‌کند که این شرکت  از این قبیل  ایده‌ها بسیار استقبال می‌کند و قصد دارد تا در توسعه و گسترش سامانه از نظرات ارائه شده نهایت استفاده را ببرد.

قلی پور دستیابی به خودکفایی ملی و توسعه صنعت راهسازی و راهداری کشور شناخت موانع و علل عدم توسعه یافتگی صنعت تولید محصولات راهسازی و راهداری در کشور، شناسایی نیازهای اجرایی در توسعه صنعت راهسازی و راهداری کشور، نوسازی و تقویت مزیت های رقابتی صنعت راهسازی و راهداری کشور، ایجاد اشتغال مولد در صنعت راهسازی و راهداری کشور، ارتقای بازار سرمایه صنعت راهسازی و راهداری کشور و ارتقاءجایگاه صنعت راهسازی و راهداری در توسعه صادرات کشور را به عنوان اهداف شرکت بیان می‌کند و امیدوار است تا با برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها بتوان آینده ای بسیار روشن را برای بخش صنعت راهسازی و حمل و نقل رقم زد.

سامانه هوشمند کنترل اتوبوس‌های عقاب افشان

سامانه هوشمند کنترل اتوبوس‌های عقاب افشان

سامانه هوشمند کنترل اتوبوس‌های عقاب افشان


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین