کد خبر: ۴۲۵۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳

مُرده کلاهبردار در اصفهان دستگیر شد

فرد کلاهبرداری که با تاسیس یک شرکت قلابی بیش از 26 میلیارد ریال از مردم دریافت و خانواده اش مرگ او را اعلام کرده بودند، در اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه اعلام کرد: در پی وصول شکایت چند شهروند اصفهانی مبنی براینکه فرد کلاهبرداری برای سرمایه گذاری، مبالغی از آنان دریافت و خانواده اش با مانورهای مُتقلبانه از جمله برگزاری مجلس ختم و ترحیم، فوت او را اعلام کرده اند، بررسی این موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بر اساس تحقیق ماموران مشخص شد، فرد کلاهبردار، زنده است و با تغییر ظاهر خود زندگی می کند. 

سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به دستگیری متهم افزود: این فرد در بازجویی ها به کلاهبرداری مبلغ 26 میلیارد و 130 میلیون ریال از 11 شهروند اصفهانی اعتراف کرد که پرونده ای در این زمینه تشکیل و متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد. 

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این فرد با تاسیس یک شرکت سرمایه گذاری از شهروندان کلاهبرداری می کرد، افزود: بیشتر کلاهبرداران دارای ظاهری آراسته و شیک پوش، ولخرج و خوش برخورد هستند تا بتوانند طعمه خود را به دام بیندازند. 

وی خطاب به شهروندان گفت: در انجام معامله ها و سرمایه گذاری ها فقط به ظاهر افراد بسنده نکنید و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی به ثبت برسانید تا تحت حمایت قانونی قرار بگیرید. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین