کد خبر: ۴۲۵۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

افتتاح 4 مدرسه شهدای بانک ملی در مناطق محروم کردستان

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بانک ملی ایران 4 مدرسه در روستاهای محروم استان کردستان افتتاح کرد .
آفتاب‌‌نیوز :
مراسم افتتاح مدارس شهدای بانک ملی ایران با حضور معاون استاندار کردستان ، فرماندار سقز، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ، مدیران آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان ، مدیرکل راه و شهرسازی ، جمعی از مدیران و مسئولین استانی ، ائمه جمعه و جماعات ، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز و جمع کثیری از مردم وخیرین برگزار شد. 

همزمان با افتتاح مدرسه شهدای بانک ملی ایران در روستای محروم جنیان ، سایر مدارس ساخته شده توسط این بانک در روستاهای مازوجدار و حسن سالاران از توابع شهرستان سقز و روستای سلسی از توابع شهرستان مرزی مریوان افتتاح و به بهره برداری رسید. 

همچنین در این مراسم، از مشارکت بانک ملی ایران در این سنت حسنه با اهدای لوح تقدیر و نشان افتخار تشکر و تقدیر شد. 

در ادامه این مراسم محسن بیگلری نماینده شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ، شهرام سعیدی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، خالد علیپور مدیرآموزش و پرورش زیویه سقز و ماموستا عزیز امام جمعه وجماعت روستای جنیان ، هرکدام در بخشهای جداگانه ای طی سخنانی مراتب تقدیر و تشکر خود را نسبت به بانک ملی ایران ابراز داشتند. 

بیگلری با بیان شعار "هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد" گفت : به حق که این شعار برازنده این بانک و کارکنان آن بوده و اشاعه و ترویج این فرهنگ نیکو در بین خیرین از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است. 

وی خیرین را پیوند دهنده اندیشه‌ های آسمانی و کارهای زمینی اعلام کرد و گفت : این خیرین با اندیشه آسمانی خود ، مهندسان و معماران سمایی هستند که حق بزرگی بر گردن نظام تعلیم و تربیت دارند و به برکت همین احساس معنوی آنان است که امروز شاهد برگزاری چنین مراسم باشکوه و ارزشمندی هستیم. 

همچنین مدیریت آموزش و پرورش زیویه سقز طی گزارشی از چگونگی تخصیص اعتبارات مدرسه سازی توسط بانک ملی ایران ، سرعت در ساخت ، روان بودن کار ساخت ، زیبایی و معماری کامل مدارس ، و سایر اقدامات خیرخواهانه این بانک ارائه و از مدیران ارشد بانک ملی ایران تقدیر و تشکر کرد. 

در بخشی دیگر از این مراسم حجت اله شاکری رئیس اداره امور شعب کردستان، اقدامات خیرخواهانه بانک ملی ایران در سراسر کشور و بخصوص نگاه ویژه مدیرعامل ومسئولین ارشد بانک به مناطق محروم و جنگ زده این استان راتشریح کرده وافزود: بانک ملی ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و گسترش مشارکت در طرح‌های عام‌المنفعه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه مبلغ 47 هزار و 250 میلیون ریال در امور فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، ورزشی و… در 20 استان کشور مشارکت مالی داشته است. 

شاکری در ادامه گفت : مبالغ مذکور در 27 طرح انجام شده یا در دست اقدام نظیر مدرسه‌سازی، کمک به ساخت بیمارستان، مساجد، مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست و آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد ناشی از دیه تخصیص یافته است که در همین راستا کردستان در سال 95 با اعتبار 600 میلیون تومان ، ساخت 4 مدرسه در مناطق محروم شهرستان های مرزی سقز و مریوان را شروع و پس از گذشت 6 ماه شاهد بهره برداری کامل از این مدارس با زیبایی و طراحی روز می باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین