کد خبر: ۴۲۵۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵

افزایش چشم‌گیر سفر گردشگران سوییسی به ایران

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش سفر گردشگران سوییسی به ایران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته؛ علی‌باقر نعمتی در دیدار با فدریکو سوماروگا، مدیر بخش بازار های نوظهور سازمان گردشگری سوییس و نماینده این کشور در نمایشگاه گردشگری از افزایش سفر گردشگران سوییسی به ایران خبر داد و افزود: در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، شاهد افزایش حدود 40 درصدی سفر گردشگران سوییسی به ایران بوده ایم.

وی با اشاره به تجارب موفق سوییس در گردشگری کوهستانی و گردشگری ورزشی به ویژه در رشته اسکی و ایجاد تفرجگاههای طبیعی گفت :همکاری مشترک در زمینه تبادل دانشجو و کارآموز به ویژه برای شاغلان ایرانی، مراکز اقامتی و پذیرایی می تواند برای آشنایی باشیوه های نوین خدمات گردشگری مفید باشد.

به گفته مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سوییس می تواند با اعطای بورسیه هایی به دانشجویان ایرانی و همچنین فراهم کردن زمینه آموزش ضمن خدمت و کاربردی را برای گروهی از شاغلان و مدیران مربوط گام مثبتی برای تبادل تجارب بردارد.

نعمتی همچنین خطاب به طرف سوییسی تاکید کرد: ایران آمادگی دارد تور آشناسازی خبرنگاران و تورگردانان موثر سوییسی برای بازدید از ایران و تنوع گردشگری این کشور ترتیب دهد.

نقش بهبود چهره بین المللی ایران در جذب گردشگر

در این دیدار؛ همچنین فدریکو سوماروگا، مدیر بخش بازار های نوظهور سازمان گردشگری سوییس هم با تاکید بر افزایش تعداد گردشگران سوییسی در ایران گفت: استقرار صدور ویزای بدو ورود و بهبود چهره بین المللی ایران در سه سال اخیر در این رویداد موثر بوده است.

سوماروگا ضمن اعلام آمادگی برای انقال تجارب گردشگری به ایران در زمینه بازاریابی افزود: ما به شما می آموزیم که سوییس شمارا چگونه می بیند و شما باید چگونه دیده شوید که به عنوان مقصد سفرها انتخاب شوید. به طور کلی مشاوره هایی برای معرفی مقصد ایران در سوییس ارایه می شود.

پس از این دیدار نعمتی و سوماروگا از سالن ها و بخش های مختلف دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته بازدید کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
امیدوارم همه مردم جهان بتونند شهر اصفهان رو ببینند شهری که در دنیا بی نظیره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین