کد خبر: ۴۲۶۰۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

وزیر دادگستری: امروز با چهره واقعی استکبار روبرو هستیم

وزیر دادگستری با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن شیراز، تاکید کرد که امروز مردم ایران و جهانیان با چهره واقعی و عریان استکبار و در راس آن‌ها دولت آمریکا روبرو هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی که به عنوان سخنران پایان راهپیمایی 22بهمن شیراز سخن می گفت، افزود: امسال 22 بهمن با سالهای گذشته تفاوتی عمده دارد و آن اینکه ما با چهره واقعی و عریان دشمنان و استکبارجهانی مواجه هستیم و این همه از محبت و لطف خداوند و تحقق همان وعده اجر عظیم است. تا بحال آمریکا با چهره حقوق بشری و دموکرات و رشد یافته و ... سخن می‌گفت و حالا لباس‌های ظاهری و آن دستکش‌های مخملی کنار رفته و چهره واقعی دشمنان هویدا شده است.

به گزارش ایسنا،وی با بیان این‌که «بعد از 40 سال دشمنان نظام اسلامی و اسلام، چهره واقعی خود را نشان داده‌اند»، تاکید کرد که اکنون جامعه جهانی بهتر از گذشته ما را می پذیرد، زیرا تا دیروز دشمن می گفت از طرف جامعه جهان سخن می‌گوید.

وی با تصریح این‌که، «امروز خود مستکبر و طاغوت مشخص شده است»، این رخداد را زمینه‌ساز تقویت جایگاه جهانی ایران اسلامی دانست و گفت: تا دیروز می‌گفتند آنان پرچم آمریکا را آتش می‌زنند اما امروز دادگاه آمریکا می‌گوید آتش زدن پرچم زبان اعتراض است نه بی‌احترامی به آمریکا؛ امروز پرچم آمریکا را داخل آمریکا آتش می‌زنند و حرکت آزادی‌خواهانه ما تا کنار کاخ سفید هم پیش رفته است.

وزیر دادگستری با بیان این‌که «سردمداران جدید کاخ سفید شایسته هیچ تعبیری نیستند جز" بل هم اضل"» گفت: اجر عظیم وعده‌ای مربوط به قیامت نیست، هم در این دنیا محقق می شود و هم در آخرت، آنچه امروز شاهد هستیم تحقق همان وعده الهی برای ملت ایران است.

وی گفت: این آقایی که امروز رئیس جمهور شده می گوید ما در خاورمیانه 6 هزار میلیارد دلار خرج کرده ایم و این منطقه را تحویل ایران داده ایم؛ دشمن کشته داده، پول خرج کرده، آبرو گذاشته، تسلیحات تامین کرده برای جمهوری اسلامی ایران.

وی با بیان این‌که «اسرائیل بعد از چند دهه سلطه بر منطقه، امروز در برابر جمهوری اسلامی و حزب الله، زمین گیر شده است»، گفت: 6 سال تمام تجهیزات و امکانات و توان‌شان را به میدان آوردند اما موفق نشدند. داعش امروز از 60 کشور جهان نیرو دارد. شکل گیری این گروه ساده اتفاق نیفتاده است.

پورمحمدی به وجود اسنادی دقیق مبنی بر نقش داشتن آمریکا، اسرائیل، عربستان و بسیاری از کشورها در ایجاد و تقویت و حمایت از داعش خبر داد و گفت: این جنگ احزاب روزگار ما است ولی خداوند منان به ما لطف کرده و آنکه در منطقه حساس شامات، فلسطین و غرب آسیا حکمش نافذ و فرمانش حاکم شده، جمهوری اسلامی است.

وی حرکت های دشمنان و اقدامات آنان را عامل بزرگ شدن جمهوری اسلامی و قدرت مند شدن این نظام الهی دانست و گفت: امروز دشمنان مبلغ و بلندگوی ما شده‌اند؛ یک نشریه آمریکایی در تحلیل ایران را قدرت هفتم جهان اعلام کرده و این موضوع را در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نظامی دانسته است؛ این همه در تحریم ها و فشارها کسب شد و نشان از تحقق اجر عظیم دارد.

وی همچنین به جایگاه ایران در عرصه‌های مختلف اشاره و کرد و افزود: سه سال قبل میزان تولیدات بخش کشاورزی ایران 97 میلیون تن بود اما امسال این عدد به 118 میلیون تن رسیده است؛ حال آنکه با مشکلات بسیاری در زمینه خشکسالی، اشتغال و تحریم ها مواجه بوده‌ایم.

وزیر دادگستری با بیان این‌که« ایران در تولید مرغ با عدد سه میلیون تن در سال، هفتم جهان است»، گفت: امروز برای تداوم تولید مرغ در کشور باید به صادرات این محصول بیندیشیم؛ در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی در دنیا اول و در تولید 10 محصول سر درختی اول تا هفتم هستیم.

وی لزوم قدرشناسی از این موقعیت و ضرورت تلاش برای ارتقاء شاخص ها را یادآور شد و گفت: براساس اعلام بانک جهانی ایران از نظر ذخایر ارزی هفدهم، از نظر وضعیت اقتصادی هجدهم، از نظر صنعت هوا فضا یازدهم، در دانش هسته ای چهاردهم و در تولید خودرو و لوازم یدکی هجدهم جهان است.

وی با بیان این‌که «همه از وجود مشکلات اطلاع داشته و در مسیر رفع آن‌ها تلاش می‌کنند»، گفت: در سه سال گذشته به یمن رشد جمعیتی که در دهه هفتاد شاهد آن بودیم، سالانه یک میلیون و 200 هزار نفر به بازار کار ایران اضافه شده اند؛ جوانان تحصیلکرده ای که باید برای آنان شغل ایجاد شود.

وی اضافه کرد: طی دو سال اخیر هر سال 700 هزار شغل ایجاد شده و ایران در تولید اشتغال رتبه 5 جهان است اما سالانه 500 هزار نفر بر جمعیت بیکاران اضافه می شود؛ جهان می فهمد که ایجاد 700 هزار شغل چه معنایی دارد و همین یعنی قدرت اقتصادی ایران.

وزیر دادگستری تصریح کرد: علی رغم تمام کمبودها و همه گرفتاری ها ملت قهرمان و قاطع و بصیر ایران اسلامی همراه و پشتیبان این نظام بوده اند و عزت و قدرت این ملت از دهه های گذشته بسیار بیشتر شده است و همه اینها ابتدا لطف خداوند و بعد به برکت ایستادگی ملت، خون شهدا و ایثارگری ایثارگران و ... محسوب می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین