کد خبر: ۴۲۶۲۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

آیا تسلا این کامیون برقی را خواهد ساخت؟ (+عکس)

شیشه جلو در وسط به خشن‌تر شدن نمای خودرو کمک می‌کند. آینه‌های در این خودرو جای خود را به دوربین‌ها داده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
بحث کامیون‌ها، تراک‌ها و پک‌آپ‌های الکتریکی دیگر یک پدیده دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. این خودروها در طرح چشم‌انداز آینده اکثر خودروسازهای بزرگ دنیا قرار دارند. پیش از این بنز، ولوو و دیگر شرکت‌ها نمونه‌هایی از کامیون‌های الکتریکی و هوشمند آینده را ارائه داده‌اند. اینک نوبت تسلا است که با داعیه‌ی قدرت در دنیای الکتریکی یکی دیگر از طرح‌های خودروهای الکتریکی را ارائه دهد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "موتور1"، در سال 2016  مدیر شرکت تسلا اعلام کرد که این کمپانی در حال توسعه یک وسیله متحول شده حمل و نقل بار است. 

آیا تسلا این کامیون برقی را خواهد ساخت؟
این کامیون که با نام "سمی‌ تسلا" نامیده شده در قالب یک مدل مفهومی شناخته می‌شود. این طرح ساخت و پرداخت "جان پیسرت" است و از آینده خودروهای سنگین و غول پیکر تسلا خبر می‌دهد.

از زمان ارائه طرح کامیون‌های 2025 بنز، پیسرت به طراحی کامیون و خودروهای آینده S، X پرداخته و نگرشش را به آینده دورتر نیز برده است. ما می‌توانیم کامیون‌های باربری تسلا را مانند تصاویر ارائه شده تصور کنیم.

شیشه جلو در وسط به خشن‌تر شدن نمای خودرو کمک می‌کند. آینه‌های در این خودرو جای خود را به دوربین‌ها داده‌اند.

از آنجا که این کامیون هنوز در مرحله ارائه طرح است، صحبت در خصوص ساخت یا ارائه آن زود است. 

جلو پنجره در نمای جلوی خودرو وجود ندارد که دلیل آن نیروی مولدهای الکتریکی به عنوان منبع قدرت هستند. اما زبان طراحی پر پیچ و تاب و قوس‌دار خودرو با زبان و اهداف کنونی تسلا مطابقت دارد.

طرح خارجی تسلا حکایت از جذابیت خارجی آن دارد احتمال می‌رود ساخت یک نمونه از این خودرو حدود 9 ماه زمان ببرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین