کد خبر: ۴۲۶۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲

عصبانیت سید جلال از مربی سابق تراکتورسازی

صحبت های رحمان رضایی بعد از دربی 84 عصبانیت شدید کاپیتان پرسپولیسی ها را به همراه داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
رحمان رضایی پس از بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس که به برد 3 بر 2 آبی ها انجامید، صحبت هایی را در تلوزیون انجام داد که واکنش شدید کاپیتان قرمزها را به همراه داد. سید جلال حسینی پس از بازی در واکنش به صحبت های رحمان رضایی گفت:«او یک مربی است که با پرسپولیس رقابت می کند و در پایان طوری می گوید تا پرسپولیس را تخریب کند. همه قدرت پرسپولیس را می دانند. ما طرفداران زیادی داریم و من از آنها عذر می خواهم اما اینکه آقای رحمان رضایی هر چه بخواهند به پرسپولیس بگویند من هم می توانم جواب او را بدهم و خیلی زود هم جواب او را می دهم.»

او در ادامه افزود:«اصلا این درست نیست مربی تیمی که با پرسپولیس رقابت می کند بیاید و هر چه می خواهد می گوید و هر که را می خواهد تخریب می کند. متاسفم برای این فوتبال. ایشان این بازی را اصلا ندیده اند و در مورد فوتبالی که ندیده است صحبت کرده است. برای کارشناسی که فوتبال را نبیند و در مورد آن صحبت کند متاسفم.»

به گزارش ورزش سه، این دو بازیکن در تیم ملی کنار یکدیگر از دروازه ایران حفاظت می کردند اما امروز سیدجلال موضع شدیدی علیه رحمان رضایی داشت. البته هم اکنون رضایی مربی تیم تراکتورسازی نیست اما این دلیلی نمی شد تا از واکنش تند سید جلال در امان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین